M by M Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Drømte at jeg drakk meg skikkelig full på rødvin i natt og kom på når jeg allerede var på en god snurr at jeg er jo gravid...uuups! Heldigvis bare en drøm. Ikke helt god i hodet jeg ;-)
sirupsnippen_med_2små Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Åh, det mareritter er forfedelig! De har jeg hatt også! Men jeg har hatt så vondt inni meg når jeg har drømt. Svidd av dårlig samvittighet og panikk for barnets helse mens jeg har drømt. Det sies at man drømmer mer og inntenst når man er gravid. Av egen erfaring stemmer det ganske godt!
M by M Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Ja, i drømmen fikk jeg jo helt panikk og ble helt desperat etter å bli edru og komme meg på ultralyd fort som fy for å se om barnet levde fremdeles. Nei, det var grusomt! Drømmer veldig mye om dagen ja. Gjør alltid det, men nå er det mye mer. Har en mistanke om at det er fordi babyen er våken og spiller fotball i magen mens jeg sover og at det gjør at jeg sover lett. Kanskje?
sirupsnippen_med_2små Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Det kan godt være grunnen det ja, at man ikke steinsover når man har en aktiv krabat inni magen. Det er jo når man "halvsover" at man drømmer de drømmene man husker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå