connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 På tirsdag tusler jeg meg over på 3 trimester. Merkelig. Jeg som har vært sååå utålmodig, plutselig er jeg snart ferdig med det lengste trimesteret. Innspurten igjen... yeah.
venter x3 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg kommer etter neste fredag! Synes det har gått så fort! Sist gang synes jeg det gikk kjempesent. Men har vært mye bedre from denne gangen, og så har jeg jo litt å styre med.. Hvor gammel er den du har fra før? Min er 2,5.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 connie79, jeg kommer etter deg på onsdag:) ser du har termin 29.mai, jeg har termin 30.mai:) men ser det er folk som både er i uke 30 og 35 her inne enda, di føler seg ikke helt klar for å snakke om baaaare fødsel og slimpropp... så vi får se da, hvor vi kommer til å holde oss mest:)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 mon80: snuppa mi er 7 år hun. Rimelig stor aldersforskjell. Men det har nå bare blitt sånn. Trønderimagen: Vi kommer vel kanskje til å tippe over til juni vi... sist gikk jeg 9 dager over. regner med det blir over denne gangen og. Evig optimist. hehe. Jeg tror jeg kommer til å henge her inne likevel, hang litt igjen på 1 tri da jeg rundet 12 uker. var ikke noe særlig mage forann meg, var i fin form og ikke mange graviditets tegn, så jeg følte meg ikke helt hjemme blandt de som var så langt liksom. Og nå er jeg så langt selv. ))
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg kommer også etter på onsdag! har termin 30 mai!
laroos Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jeg går over nå i helga, men som mange andre tror jeg at jeg holder meg litt på 2.tri litt også, for jeg har sniklest på 3.tri og ser at det blir mye fødselsprat der. Selvsagt blir det naturlig for meg også etterhvert, men føler meg ikke helt der ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå