Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 dette er meg da: først ble vi ikke gravid med en gang, å jeg var en sånn typisk "sliter" masse syting da. så ble jeg gravid etter mange prøvelser..... JIPPI....=) men da ble det syting pga kvalmen... så kom jeg på 2.trim, alle snakket om tidlig mage, jeg hadde bare buddah mage enda, syting da å..... så endelig kom magen:) JIPPI...... men da ble det snakk om daglige spark, jeg kjente ingenting.... syyyyting igjen.... nå ligger lillegutt å sparker rett i ribbeina mine, så jeg klarer ikke å gå med bh å er nesten blå av ømhet.... så syyyyter jeg bættere nå også... hva blir det neste mon tro?
berta Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hehe !!! Ja det er vel bare slik når vi er gravid !! :-) Blir nesten forventet at det er noen plager til en hver tid ! Jeg er ennå inne i kvalme perioden, men begynner heldigvis å gå over Skal nok finne noen andre palger snart... ;-)
Andrebolleiovnen Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 hehe Kjente pluttselig at det stakk litt i meg og. Har vært skikkelig dårlig hele svangerskapet jeg og. Siste tiden har jeg prøvd å ikke klage så mye, men mer være positiv. Men det er ikke alle dager det er like enkelt. Har nemlig fått innmari krampe i leggene og bekkenløsning... Men tror uansett at det er bra at vi er observante på syte situasjonen selv. er jo bare vi som kan kontrollere det. Og tror nok ikke omverden orker og gidder å bry seg om min syting hele tiden heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå