Sonata08 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 I dag har jeg vært på tidlig UL og sett det lille hjertet banke:-) De sa jeg var bare 6+2 og ikke 7+6 slik mine beregninger tilsier. Syns dette er veldig rart for var sammen med min mann midt i syklusen og dagen etter reiste han bort for 3 uker. Da må i så tilfelle sædcellene ha overlevd i 11 dager der inne og jeg fått positiv CB 11 dager før IKM. Syns dette er merkelig og er vel litt redd for at det er noe galt med den lille som må være svært liten for alderen. Og jeg som trodde UL skulle få meg til å senke skuldrene litt. Jeg er kanskje litt hysterisk. Har dere noen erfaringer med dette ?
lin76 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det står i alle fall på alle sånne "slik ser embryoet ut no"-oversiktar at alle embryo/foster veks veldig i rykk og napp, og utviklar seg i ulikt tempo allereie frå starten. Alle "standardstørrelsar" legane går ut frå er gjennomsnitt, ikkje fasit. Så at den du såg var mindre enn venta, treng ikkje bety anna enn at det kjem ein voksespurt no snart, ingenting farleg. Gled deg over hjertebankinga - det betyr jo at det er liv der inne! Lukke til, og god helg!
Undrende85 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Så tidlig er det bare en millimeter eller to som skiller mellom "gjennomsnittsukene" når det gjelder vekst. Du har jo garantert rett, og den vekstkurven er jo basert på et gjennomsnitt. Det betyr at noen er mindre og noen er større, og at det bare er veiledende. Den er garantert bare en millimeter eller to unna å være helt gjennomsnittlig! Og det er jo ikke så mye at det er noe å være bekymret for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå