Gå til innhold

Hvem skal jeg ringe? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker siden var jeg på svangerskapskontroll.

Urinprøven ga da utslag på +4.

Skulle levere ny prøve på torsdag for 1 uke siden, for å se om den fortsatt ga så mye utslag. Og det gjorde den.

Legen sendte da prøven til dyrkning.

Men, jeg har ikke hørt noe enda! :S

Og begynner å bli litt bekymra.. Lest på nettet at å gå med urinveisinfeksjon kan være farlig, og nå denne uka har jeg hatt økt utflod og kløe nedentil. MEN, legen er stengt i dag..

Kan jeg vente til mandag, eller burde jeg ringe legevakta eller føden eller hva som helst for å høre hva jeg skal gjøre?

*bekymra førstegangs jah*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at legen er stengt i dag? Det høres jo rart ut...da har de kanskje en telefonsvarer der som forteller deg hvor du skal ringe?

Visst ikke hadde jeg ringt legevakten eller føden og spurt. Det skal ikke være nødvendig å gå å bekymre seg. (Visst legen har sendt prøven til dyrking, kan du jo ringe sykehuset å høre, da har de jo resultatet der)

Skrevet

vis de ikkje ringe så har dæm ikkje funnet noe unormalt eller alvolig.

sånn er d vært fall dere jeg bor og alle plassene jeg har hatt lege.

de bruker å ringe vis d er no galt mn ikke vis alt ser normalt ut=)

Skrevet

Ring sykehuset ja...

Du skal ikke måtte vente sånn da,men hadde det vært noe så hadde du vel hørt noe om det trur du ikke det???

Men UVI er bare farlig om du har det for lenge,det er ganske vanlig undre en graviditet...

Skrevet

De er stengt pga kurs. Får ikke beskjed om å ringe noe annet sted..

Men skal jeg ringe koordinator eller?

Skrevet

Ja jeg vet. Men han legen er litt "surrehue" se..

Sendte bl.a ikke henvisning til UL, selvom han trodde han hadde gjort det osv, så tenkte jeg kunne ringe for sikkerhets skyld! =P

Lest at det å gå med UVI kan gi premature rier, nyrebekkenbetennelse osv. Vil liksom ikke få noe av det nå som jeg er 34 uker på vei! :S

Skrevet

En annen grunn til at jeg tenkte jeg kunne ringe, var fordi det er denne uka som jeg har begynt å klø som en gal og har økt utflod..

Og det vet jo ikke legen min nå da. Hvis det er tegn på uvi.

Skrevet

Kan være underlivssopp og...Som og er vanlig...Hvor langt er du på vei?

Skrevet

34 uker..

Men skal jeg ringe koordinator eller? :S

Ikke mye peiling på dette jeg! *hihi*

Skrevet

Jeg og fikk begge nå i 3.trim...Ikke noe å stresse for bare det blir behandlet....Spørs litt hvor lenge du har hatt det da i og med at det sto 4...Er nok bare å ringe sykehuset..

Skrevet

jupp kordinator...

Skrevet

Er det jeg ikke aner. Er jo 2 uker siden det ble påvist på svangerskapskontroll, men jeg har jo ikke levert noe urinprøve på 1 mnd før det, så aner jo ikke når det dukka opp isåfall..

Jeg får lete frem nr til Fredrikstad, og ringe de! :o)

(Ser du bor i Fredrikstad du også *hihi*)

Skrevet

jupp,,, nr: 69861284..... =0)

Skrevet

Takk for svar! :o)

De sjekket opp den prøven som ble sendt til dyrkninig, og det var ikke uvi! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...