Gå til innhold

Kjære yadda.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kranglefant jeg? bare hvis du tar deg nær av det jeg skriver.Noen er jo hårsåre. Er du??????????

 

ikke no muffins ved navnet mitt må jeg si. Har jo to jenter og en gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke hårsår og tar meg ikke nær av noenting som blir skrevet her. :) Bare stusset på at profilen din viser nicket jegerslem. Og med alt tullet som har vært her de siste dagene tenkte jeg at du kanskje var en som ville stelle i stand bråk. Men det er du sikkert ikke. Når det gjelder dikt har folk heldigvis forskjellig smak. :) Du likte det, de fleste andre ikke. Ikke noe mer å diskutere der.

 

Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...