2jenterå1gutt Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Kranglefant jeg? bare hvis du tar deg nær av det jeg skriver.Noen er jo hårsåre. Er du?????????? ikke no muffins ved navnet mitt må jeg si. Har jo to jenter og en gutt.
Sivalur Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er ikke hårsår og tar meg ikke nær av noenting som blir skrevet her. Bare stusset på at profilen din viser nicket jegerslem. Og med alt tullet som har vært her de siste dagene tenkte jeg at du kanskje var en som ville stelle i stand bråk. Men det er du sikkert ikke. Når det gjelder dikt har folk heldigvis forskjellig smak. Du likte det, de fleste andre ikke. Ikke noe mer å diskutere der. Ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå