RompeRock Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Så du er motstander av å blande "folkeraser"? Skal vi samle alle "renrasede" (fysj, for et ord!) i innhengninger og tvangsformere dem? Og få dem til å holde seg der, slik at de ikke kommer i kontakt med noen andre enn "sine egne"? Slik at de "rene rasene" (ugh isj og blæh!!) forblir "rene"? Jeg må le :oDDD Hva tror du skjer dersom man blander "folkeraser"? Vil det oppstå en kjemisk reaksjon som sier "POFFFFF", og som utsletter verden? Ler litt mer :oDDDDD
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg tror at hadde man blandet anonyme med nick ville det blitt en fatal virkning.............så godt de anonyme holde seg innesteng i hjemmet sitt gitt=)
2jenterå1gutt Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Snart er jo hele verden full av lyse brune barn og vi hvite blir ut ryddet,
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Om du er representativ er vel knapt det noe tap ...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 lysebrunt er pent det...................*løper fornærmet for å titte på den lysebrune joggedressen min* Faen snart blit hele verden utrydden så knull på.............
RompeRock Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Haha, mmmhmmm, det har du nok helt rett i. Hahahaha ) Hvem har lurt deg så trill rundt?
KaMa Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Om verden skulle ha bestått av lysebrune mennesker, hvilket problem ser du i forhold til det?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 hmmm.. hvem flere var imot og blande den ariske rase? jo hitler. nazi, det er det du er 2jenterå1gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå