rampejenta - ny spire Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 nysjerrig jeg også så jeg dytter denne op igjen
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg skal ikke fri før i kveld! ) Regner med deg er flere som meg.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hei,jeg skal også fri senere i kveld! )) Når ungene er i seng,og vi får fred og ro,er fryktelig spent jeg,har kjøpt 3 nydelige roser,tar dette litt på sparken jeg,har laget til noen ringer for anledningen,siden jeg ikke vet vilke type ringer sambo liker,men har kopiert ut noen bilder på nett på ringer som jeg liker:)) og skrevet ned ett frieri dikt,om vorfor jeg vil gifte meg med han.Vi venter trillinger i april,og jeg ønsker att vi ska forlove oss samme dag som de forløses,etterhvert som vi er kommet oss litt.Tror det kan bli fint,vad tror dere jenter;)??
Vannmann35 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Venter trillinger - oi, oi, oi! Håper virkelig han sa ja til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå