Gå til innhold

Jippi!!!positiv test ;o)


Smily82, prøver igjen

Anbefalte innlegg

da har jeg testet positivt med cb, så da regner jeg med at jeg kommer inn i denne terminklubben ;o) hadde en sa 23 januar, og har ikke hatt mensen imellom, så jeg vet ikke helt når terminen er. skal på ul 12 mars, så da får jeg vel mer termindato tenker jeg;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, gratulerer.

hadde 2 mens før jeg ble gravid igjen.

termin 5nov. har liksom ikke helt gått opp for meg enda. hva me deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel ikke helt gått opp for meg heller...men denne gangen viste jeg bare at jeg er gravid, til tross for mange negative billigtester... har ømme pupper og er kjempe trøtt...så etter å ha levert jenta mi i barnehagen, kjørte jeg innom apoteket å kjøpte cb test, og plussen bare lyste mot meg ;o) herlig følelse ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste ikke jeg var gravid denne gangen, turte ikke tenke på d en gang. men så kom ikke mensen som den skulle, kun groms i 5dager, så da dro jeg til legen for å sjekke om d var noe infeksjon, men neida, var gravid:) ble helt satt ut jeg, på en bra måte selvfølgeli.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg fikk en rar test i dag. Prøvde billigtest i dag tilig (negativ), men så måtte jeg prøve en cb i kveld. Å da kom d en svak svak svak strek, men bare på den ene sida av den "ikke gravid" streken. Flere som har fått et slikt resultat? Så det var altså ikke et helt kryss liksom...

 

får vell prøve en ny en i morgen tidlig, kanskje den lurer meg? skal ikke ha ikm før 4-5.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei, vi var i den samme "klubben" sist. Dessverre gikk det galt for meg og, men ikke før 7 febr. Fikk bitte litt rosa utflod/blod 2 gg i går og i morges...Trodde det var mensen men kanskje det faktisk kan være en festeblødning??????? Hadde vært fint om jeg hadde blitt gravid igjen så rask igjen denne gangen.. Uansett, lykke til! Krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg testa positivt i dag....måtte stikke ned på apoteket og kjøpe 2 tester til...bare sånn for å være sikker..:-D

Er første for meg, har visst termin 14. november.

Jøss dette er helt surrealistisk...:-D

krysser fingrene for oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...