ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Skal på barnas skidag i granåsen på søndag, elrs ingen planer.. Elr frieri i kveld da
Gjest irismor Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 En god middag i kveld (uten frieri) Luftpistolstevne i morgen og så rett på hytta for å bli der til søndag.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Skal være alene med barna hele helgen. Mannen skal på Borealis, en musikk festival. Skal ha venninner på middag lørdagskveld, ellers tror jeg et badebasseng får besøk av meg og gutta.
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 fest med jentene mine i morra =) idag skal vi ikke noe spess,kanskje til svigers en liten tur ? så skal jeg og mini straks til byen en tur med en venninne =) blir kos..må bytte en topp jeg kjøpte igår..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Idag skal vi ut på litt shopping når mannen har stått opp.. I morra skal vi ut og kose oss litt på dagen før jeg skal på jobb på kvelden.. Søndag skal jeg jobbe, etter det vet jeg ikke hva vi finner på..
Mammasin Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jobbe ikveld jentekveld med govenninnene mine.-) imorgen. kose dag med ungen og kjærlighetskveld med mannen min på søndag
Mamman til Mari Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Skal til Oslo å besøke noen venninner. Første gang borte fra vesla en hel helg, hun er 9 mnd nå. Gleder meg såååå :-) Tapas og vin på restaurant i kveld. Ta kvelden tidlig og sove leeeenge på lørdagsmorgen. Bryllupsmesse på House of Norway på lørdag, innvielsefest hos ei venninne på kvelden. Sove leeenge på søndagsmorgen, og så sikkert stresse hjem til mann og unger på søndag, fordi jeg savner dem såååå :-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 I dag skal jeg og lillegutt kose oss:) Være en del ute og leke, spise risengrynsgrøt og på besøk til bestemor og bestefar en tur. I morgen skal sambo på jobb:( Men vi skal vell finne på noe å kose oss med alikevell. Må ut en tur og leke i snøen. Om kvelden skal lillegutt ligge over hos mamma og pappa. Og sambo og jeg skal på kveldskos hos svigers faktisk. Søndag skal vi på barnas skidag:) Og bursdag hos farfaren til sambo senere.
sannamin* Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 I kveld blir det kosekveld med mannen min som har vært bortreist en uke.. Vin og taco og sjokolade hmmm. (Prøver å ikke spise så mye godt i ukedagene:) I morra skal vi ta med lille pia våres på bytur- bruke penger, kose oss og spise lunch:) Så tar vi resten som det kommer. Blir vel DVD kveld på søndag...Mistanke om at søsteren og samboer vil ha oss på middag også...
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Handle inn til dåpen (mat,kaffe,etc) spise taco og ta en flaske rødvin+ litt snacks spise god frokosi morgen med min kjære,dusje,levere mini hos morfar,hente kake+blomster dra på lokalet vi har leid å¨pynte å dekke på så ALT er klart til søndag på kvelden bestiller vi noe takeaway mat å tar litt rødvin for å roe evnt dåpsnerver:):) Søndag!! DÅP!! Gruer meg mega MASSe.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå