Sessa ruger igjen... Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Det er fredag og da pleier jeg å ta huset. Til nå har jeg gjort følgende: Støvsugd og tørket støv i to etasjer Tatt av alt sengetøy + lagt på nytt hos frøkna, vårt tar jeg i kveld! Ryddet alle rom jeg har vært gjennom med støvsugeren Lagt på plass klær i skap Jeg har igjen følgende: Støvsuge i underetasje Vaske gulv i stue, kjøkken, på bad og i gangen (tas når frøkna sover) Vaske bad (tas når frøkna sover) Sette i gang klesvask (tas mens man venter på at frøkna sovner) Handle mat til helgen (tas etter at frøkna har sovet)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 WOW! Så flink! :-D Ser du er ruger... Pass på deg selv, bare, og ikke overbelast deg selv! Men du er flink, assa! ;-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Ække så flink til å passe på meg selv, så nå kjenner jeg det i bekkenet, var derfor jeg måtte dibbe litt før jeg fortsatte. Har satt på oppvaskmaskinen nå også!
2jenterå1gutt Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så flink. Hallo går du hjemme så er vel ikke det no å skryte av. Tenk på de som er i full jobb og barn som må ta huset i helgen eller om kvelden. De jobber dobbelt opp.
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes jeg er flink, jeg, uansett hva du sier, så blæh-di!! ;P Nå er underetasjen støvsugd også...
Mikkemafian Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Synes du er flink, jeg... Selv om en går hjemme, så er det ikke dermed sagt at det er ferie!! Og uansett så må ting gjøres..... God helg med reint hus!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå