lenej :o) Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 mini tok den på tirsdag da... har vært helt fin da.. men han begynte igår å ville sove så mye! han sov 2 lange lurer igår, og nå måtte eg legge han! han bruker å sove fra 1 og ut. så dette er tidligere enn vanlig da... kan det være pga den vaksinen? at han er mer trøtt?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja, det kan det nok. Ellers brygger han kanskje på noe? vanligvis kommer ikke reaksjonen før etter ca en uke.
lenej :o) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 oj.. hmm.. vet ikke om han brygger på noe, han ble skikkelig forkjøla når vi var i syden, men det er på tur å gå over nå. litt snørr enda, men... er bare så uvanlig han skal sove så mye. for han sov jo til han var 1 år, 3 lurer på en dag! en før 12, en etter 12, å en etter middag... så etter han gikk ned til bare 1, er det veldig rart da... men seff, han skal få sove da! så får mamman litt ørero...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ja, det med sovingen går opp og ned. Minsten sov ca 30 min i forgårs og 2,5 time i går ;-)
lenej :o) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 mini har egentlig ikke no spesielt fast han heller, kan sove mellom en halv time, til 4 timer .. når skal du begynne å jobbe forresten? fikk en litt god nyhet igår eg det er kommet så mange nye barn her i kommunen, at det står mange på vent i bhg her. så for å få full dekning på plasser, så skal dem kansje ordne en ny bhg her. og det betyr dem trenger folk å jobbe så da treng eg kansje ikke å være hjemme for alltid da.. har til å med søkt mini i bhg nå.. !
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Så bra da! Kjekt med lekekamerater :-) Jeg begynner i jobb i august (er jo lærer), og da har småen fått plass også - samme sted som storebror. Blir bra! Hva skal du jobbe med da? Å sy?
lenej :o) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 hehe.. neida, eg skal jobbe i bhg. har jobba der helt til eg fikk mini, noen mnd før. så har jo lyst å fortsette, men har ingenting fast da. var bare sånn vikar. men om de bygger en til barnehage her, trenger de folk å jobbe der, OG vikarer i tillegg. så om mini er i bhg 2 dager i uka, kan han være lamme bestemor de 3 andre. om eg får masse jobb. :) er litt kjedelig å bare være hjemme da, uten noen plan. du har jo en plan, du heldiggris.! noe å se fram mot.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Ja, jeg ser frem mot det, men samtidig prøver jeg å nyte disse siste mnd med minstegutten hjemme. Han er en sosial type, og vi går i åpen barnehage 2 dager i uken. Veldig kjekt. Var innom jobben en tur på onsdag, og ble bare helt skremt. Er skjedd så mye nytt de siste årene når jeg har vært mye i permisjon :-S Blir MYE å sette seg inn i. Lykke til da ;-)
lenej :o) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 min søster er også lærer, og hun hadde og mye å sette seg inn i etter fødsel og permisjon. (hun har en som er 5 uker mindre enn mini). eg nyt også å være hjemme, liker det å kunne styre sin dag selv, uten å å gå ette klokka da. bare eg å mini som koser oss. har jo gubben hjemme hver 4 uke også, han jobber turnus, og har hver 4 uke fri lamme oss. så no er det en sånn uke, å de er så flotte. så om jeg begynner å jobbe masse, så mister eg jo masse tid hjemme med dem da.. men er ikke noe særlig rastløs etter å jobbe da, men det er jo det man må, els må man jo gå blakk.. å det vil eg jo ikke. har jo lyst å tjene mine egne penger da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå