VeslePhreaken Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Er dette "trygt"?? Man hører jo så mange skrekkhistorier.. Nå tenker jeg ikke på å typ spyle oppi skjeden da.. Men mest på varm dusj som smertedempende...
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 regner med det skal gå, men får jo bade/dusje på føden etter vannavgang
Gjest mphs Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg dusjet mye etter vannagang og det hjalp på riesmertene. Det var helt greit, men jeg fikk ikke bade.
VeslePhreaken Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Jo, det er nå så.. Men tenkte kanskje at det var litt mer sterilt der enn hjemme..
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 er vel samme vannet i springen og dusjen dinsom på sykehuset vel?
VeslePhreaken Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Godt å høre.. Varmt vann er en av de få tingene som hjalp mot menssmertene mine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå