Gå til innhold

Hjerteklapp 3. dagen på rad....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Skrev et innlegg her for 3 dager siden hvor jeg var bekymret for hjerteklapp. Det har ikke stoppet, og hjertet mitt "hoipper" i brystet titt og ofte gjennom hele dagen. Er det noen av dere som har opplevd dette - og da mener jeg flere dager på rad...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har vært plaget med dette i hele svangerskapet (er i uke 27). Vært hos lege og hjertespesialist da jordmor innsisterte på dette før fødselen. Hjertespesialst fant ingenting galt (puh...), foruten ekstraslag som ikke skal være farlig. Hadde da tomme jernlager, lite kalsium, utslag på stoffskifteprøven og var virkelig sliten. Tålte ikke en gang å gå en liten tur.

Hjertespesialisten mente at dette kunne være årsaken til mine plager. Føler meg bedre nå da jernagrene er på tur opp, men fortsatt ikke helt bra, og belager meg på å slite med dette resten av svangerskapet. Må jo nevne at jeg har kjent disse ekstraslagene før jeg ble gravid også, men ikke så inntense. Men.... "vi står han av" som vi sier her nordpå:-)

Skrevet

Er i uke 28 nå og opplever det samme. Veldig unehagelig i grunn. Men har også lest en plass at dette er vanlig (?).

Skrevet

Takk for svar, dere :) Joda, jeg har også lest og hørt at det er vanlig. I tillegg har også jeg hatt litt av dette før jeg ble gravid. Men når det er som nå, gjennomgående hele dagen og i 3 hele dager, blir jeg litt bekymret....

Skrevet

Jeg har snakket med jordmor på sykehuset angående hjerteklapp, hun sa at dette er helt vanlig..siden blodprosenten øker. Hjerte må jobbe hardere:)

Ingen grunn til bekymring:)

Skrevet

Takk :) Min jordmor er nemlig på seminar til manda... Ikke for at jeg ikke kan ringe legen altså, men SÅ bekymret er jeg ikke ennå - og i alle fall ikke nå lengre :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...