knupsi Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Og vi som trodde det kom til å ta lang tid før vi ble gravide med nr 2 siden vi plagdes så lenge sist. Der kan man se. Full klaff på første forsøk jo. Så nå blir det 2 år og 1 mnd mellom dem. Har slutta å røyke også nå, kommer til å bli tungt, men har ikke samvittighet til å røyke med barn i magen.. Nå er jeg 4+3, skal bli morsomt å oppleve alt en gang til. Kvalmen, sparkene, ultralyd, hjertebankingen, dansinga i magen..åå gleder meg så!! Men denne gangen skal jeg ikke føde, skal få keisersnitt har jeg bestemt meg for. Kan jo være jeg ombestemmer meg, får se hva som skjer.. Må i hvertfall passe på så spiren holder seg der =)
zazzy Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer så mye. Det vil bli nesten samme alders forskjell på mine to også. 2år og 4mnd mellom mine. Hvordan du vil føde er opp til deg, men vil bare si at det er ikke en drøm med keisersnitt heller. Jeg følte meg litt snytt etterpå (følte ikke at jeg hadde født ett barn på en måte), dessuten kan rekovalesensen være lengere. Selv klarte jeg ikke flytte babyen min fra vugga til senga ved amming osv. Måte ha hjelp av de som jobbet på barsel hele tiden. Men for all del du kan være heldigere enn meg. Jeg håper jeg kan føde normalt denne gangene.
knupsi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor klarte ikke du å føde naturlig da? Lå sist i 21 timer å prøvde å føde han, men klarte det ikke. Hadde full åpning, men ungen kom ikke. Til slutt var jeg helt utmattet. Fikk nemlig rier når jeg skulle legge meg på kvelden, så hadde vært våken i nesten 2 døgn da han ble forløst med keisersnitt. Da fann de ut hvorfor han ikke kom, og hvorfor jeg hadde så j***** vondt. Navelsnora var bare 20 cm lang! Så for hver ri, jeg prøvde å presse han ut, røska det i morkaka. Var helt grusomt. Da er det mye bedre å ta keisersnitt, i stedet for å oppleve begge tingene mener jeg. Hører jo om de som er så heldige å ikke ha noe særlig med problemer, men tør ikke. Tar ikke sjansen etter det jeg opplevde.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer:) Har akkurat testa positivt jeg også. Det blir nesten to år mellom mine. Spennende å se hva det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå