Gå til innhold

Skjønner ikke noe jeg :S hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg er nå i uke 34. og i natt våknet jeg med skikkelige rier , med tak i ryggen og i magen...

Veit det var rier pga jeg har fødd 2 barn før..

Men herrgud er det mulig at de er sååå vonde og varer i 1 min, med 3 min mellomrom for så og stoppe opp helt etter en halv time :S

Tårene trillet og jeg hadde såå vondt da jeg våknet av de..

Jeg tenkte herregud fødselen er i gang:O og med 3 min mellomrom mellom de... kommer aldrig til å rekke meg til sykehuset i og med at det tar en 3 kvarter å kjøre dit.

Så jeg sto opp og etter en halv time dabba de av, og i dag har jeg bare hadd ubehag nede i magen og ryggen...

Dro til jordmora og snakka med henne, og hun sa hun trodde nok ting kom til å skje veldig snart.. men det kunne igjen ta tid...

Da det er modning på gang.

Men hjelpes med de 2 andre jeg gikk gravid med. så stoppa aldrig riene opp slik.

Når jeg først fikk rier, så varte de hele tiden, helt til babyen var ute.

Så i natt fikk jeg sjokk,, trodde ikke de kunne være så sterke og intense uten at det faktisk ble en fødsel:S

Og at de startet med 3 min mellom rom mellom det, skremte meg skikkelig, hva om de starter slik igjen neste gang og det virkelig skjer en fødsel da? :o

Da rekker jeg meg jo ikke inn til sykehuset...

flere som har opplevd det slik?

Og tok det lang tid før det skjedde igjen og det virkelig ble en fødsel ut av det?

Begynner å bli nervøs jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kalles masserier.

Hadde det to uker før første fødsel startet.

Skrevet

ja husker jeg hadde mas rier med de 2 andre og, men de hadde jeg bare noen timer når jeg lå på sykehuset og før de virkelige riene kom og babyen var ute..Og da lå jeg på lystgass allerede hehe...så kunne ikke huske de var sååå vonde :S

Huff ja, får vell bare venne meg på tanken på å få de igjen da, før fødselen er igang:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...