Gå til innhold

Simo Kombi vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe negativt å si om denne vogna??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negativt og negativt... Syns bare duo er kjekkere, med bredere bag, veier mindre og ser finere ut. Med mindre du er helt avhengig av bærebagen.

Simo er uansett kjekke og flotte vogner :)

Skrevet

Tung og baksete vogn....... Den er jo solid og slitesterk men personlig så angret vi ganske kjapt på det kjøpet. Vi kjøpte en OTH da lillemor var 7 mnd gammel og da skjønte vi hva trillekomfort er. Vi bor på bratteste vestlandet og med ei vogn på 20 kg og mor med dårlig bekken og rygg så var den et helvete å trille. Ikke minst å løfte inn og ut av bil. Jeg måtte ta av hjulene for å få den inni bilen til mora mi.

Men bor du flatt og ikke går i butikker så er den helt grei. Men jeg ville anbefale en litt mer lettmanøvrerbar vogn.

Skrevet

Skal du ha en eneste vogn som skal vare hele vognperioden hadde jeg gått for noe lettere, men simo kombi er super til sitt bruk.

Det negative er at den er tung og fyller som regel et helt bagasjerom på bilen. Men du verden så god den er som sovevogn. Bærebagen er super når man skal på besøk. Har jo medbragt seng i flere måneder.

Her har vi simo kombi + en lettere vogn (Easy walker Classic)

Har hatt tilsammen 9 vogner, men nå skal vi ikke bytte flere, for nå har vi den ultimate løsningen for oss!

Skrevet

vi har kjøpt simo kombi.. ja, den er tung- men desto mer stabil enn mange andre vogner på markedet. Og så vidt jeg vet, er det eneste vogn som er vind- og vanntett..Vi bor heldigvis i hus, så vi slipper å drasse/bære så voldsomt mye, det blir liksom bare når vogna skal inn og ut av bilen. Og barna kan ha full liggelengde kjempelenge, så den er flott som bhg-vogn.

Kommer nok til å kjøpe en litt mindre trille når lillemann blir større, bare sånn til byturer osv (for da kan det være kjekt å ha plassen i bakluka til andre ting enn hele vogna)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...