Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 noen som har erfaring med ammete? jeg har lite melk, prøver å få i gang melkeproduksjonen igjen... kar kjøpt ammete som heter weleda... noen som kan anbefale det?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Er i samme situasjon.. skal begynne å drikke det i dag. Håper det funker!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 har du lite melk du også?? jeg har måttet begynne å gi henne mme i tilegg til det lille hun får med meg..., er så lei mej pga den amminga..skikkelig deppa.. hvor gammel er din baby? hilden HI
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Har alltid hatt nok helt til nå Hun er snart 3,5 måned... Skulle pumpe meg i stad, fikk ut 80ml... når jeg skulle gi henne etterpå lå hun bare å hylte. Måtte gi henne de 80ml på flaske... da slukte hun de. Hvor gammel er din baby? Det er kjipt ja:( Snakket med søsteren min nå nettopp, hun sa at det kunne hjelpe med havresuppe...så verdt å prøve det også. MEN det er ingen undergang hvis vi må begynne med mme. Vi har prøvd så godt vi kan..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Ja det er sant, men likevel så er jeg kjempe lei meg pga dette.... Stresser og er deppa, så ikke rart melka forsvinner... tulla mi er 5 mnd om en uke hiilsen HI
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Ja, er lei meg jeg og, vil jo helst at det skal fungere. Har stresset en del i det siste jeg og:( Å så blir jeg jo enda mer stressa når jeg vet at jeg ikke må stresse! Ikke enkelt det der. Hvor ofte gir du mme?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Jeg ammer det jeg kan, men gir mme når hun skriker etter amming, eller når jeg merker hun er mer sulten, i tilegg har jeg begynnt med grøt da..hun liker det kjempegodt!! Jeg får bare prøve meg frem litt, så skal jeg veie henne igjen neste uke...:)hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå