Gå til innhold

ammete..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med ammete? jeg har lite melk, prøver å få i gang melkeproduksjonen igjen... kar kjøpt ammete som heter weleda... noen som kan anbefale det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon.. skal begynne å drikke det i dag. Håper det funker!

Skrevet

har du lite melk du også?? jeg har måttet begynne å gi henne mme i tilegg til det lille hun får med meg...:(, er så lei mej pga den amminga..skikkelig deppa..

hvor gammel er din baby?

hilden HI

Skrevet

Har alltid hatt nok helt til nå:( Hun er snart 3,5 måned... Skulle pumpe meg i stad, fikk ut 80ml... når jeg skulle gi henne etterpå lå hun bare å hylte. Måtte gi henne de 80ml på flaske... da slukte hun de. Hvor gammel er din baby? Det er kjipt ja:( Snakket med søsteren min nå nettopp, hun sa at det kunne hjelpe med havresuppe...så verdt å prøve det også. MEN det er ingen undergang hvis vi må begynne med mme. Vi har prøvd så godt vi kan..

Skrevet

Ja det er sant, men likevel så er jeg kjempe lei meg pga dette.... Stresser og er deppa, så ikke rart melka forsvinner... tulla mi er 5 mnd om en uke :)

hiilsen HI

Skrevet

Ja, er lei meg jeg og, vil jo helst at det skal fungere. Har stresset en del i det siste jeg og:( Å så blir jeg jo enda mer stressa når jeg vet at jeg ikke må stresse! Ikke enkelt det der. Hvor ofte gir du mme?

Skrevet

Jeg ammer det jeg kan, men gir mme når hun skriker etter amming, eller når jeg merker hun er mer sulten, i tilegg har jeg begynnt med grøt da..hun liker det kjempegodt!!

Jeg får bare prøve meg frem litt, så skal jeg veie henne igjen neste uke...:)hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...