Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 ... når babyen blir født? Eller bruker dere sykehus sine? Jeg synes de er sååå stygge:-/
To tette og ei badehette ;) Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja jeg skal ta med klær som jeg har kjøpt til babyen. Kommer til å ta med meg altfor mye, men bedre enn for lite
Bebis08 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes sykehusklærne er styggfine, det er så stygge at det er litt sjamerende fordi alle nyfødte har dem :-) Men litt kan man jo ta med. Men det er deilig å bare levere alt skittentøy på sykehuset....
Phantom´ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Vi tar med egne klær. Stusselig å ikle de søte små i disse utvaskede sjortene.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Tar med egne klær til barnet, men kommer til å ha på sykehusets tøy de første timene eller det første døgnet, for babyene er litt grisete en stund og da kan de like godt vente litt med privattøy.
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 har med klær til den lille. Men frem til h*n er vasket/badet blir det nok sykehusklær (eller som med nummer en, sånne stor gaskluter viklet rundt kroppen)
undome Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Tar med egene klær til den lille ja:) Men bruker sykehuset sitt til han er vasket osv.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Vi er faktisk nødt til å ta med klær på sykehuset vi! Når snuppa blir født får hun en sykehusskjorte på seg, men så lenge alt er bra så blir vi lagt inn til hotellet, og da må man være selvhjulpen med både bleier og klær!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 venter nr tre...og har akdri opplevd at noen på sykehuset har tatt med seg private klær til babyen for å ha på på sykehuset....kun hente klærne når vi reiser hjem... Jeg synes at de er fine og enkle de sykehusklærne som er der....ikke er de utslitte heller.....også finnes det hundrevis av lester i alle slags farger som babyene får på seg. (det er ei dame som strikker og gir til sykehuset....bare for å være snill) Så jeg skal ha sykehus klærne på min baby så lenge jeg er der...synes også de lukter så godt....lukta minner om lykkerusen ved det å få en baby.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Bruker sykehuset sine til den dagen vi skal hjem. Sykehuset vil ikke ta ansvar for det som kan bli borte
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Det har jeg hørt og.... Så jeg tenkte jeg bare tar med hentesett for da mister jeg ikke noe...
Phantom´ Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Mister noe??? Skal dere selv bare gå i sykehussjorta også i tilfelle dere mister deres egne klær??? (hehe) Tror ikke det skulle være noen grunn for at man mister babyens egne klær på sykehuset....
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Jeg tok med klær til min prinsesse når vi var på sykehuset, men de var jo altfor store - hadde med str 56, og hun måtte ha 50, og ennå var de store.. så min kjære dro på shopping og kjøpte klær til henne... Så var ikke lenge hun hadde sykehusklærne på..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 hvordan fikk du vasket klærne først da??eller tok du på henne helt nye klær??
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Trur du faktisk kan få det vasket på sykehuset et sted,hvis ikke er det ikke værre en å sende med den mest overivrige slektningen. Da vet du det kommet fort tilbake,og det har blitt vaska ordentlig.... =0p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå