Mamman til Ovedie Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Er det noen som har god peiling på kinesisk fødselskart.. Når en går ut ifra min alder, skal en da beregne hvor gammel jeg er under befruktningen eller hvor gammel jeg evt blir det året ? Fant ikke noe forklaring på dette sammen med kartet :-(
zazzy Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det står forklart, befruktning. Altså hvor gammel du var/er når barnet ble unnfanget.
tett og nett Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx her er en link til kinesisk fødekart. dæm står d også førklart:)
pinki Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Du har allerede fått svar, det er alder under befruktning. Jeg har 2 barn fra før, og det stemte på begge to. Nr 3 kommer i oktober, og kartet sier gutt :-)
Qvinde Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Oppfølgingsspørsmål: Jeg er 19, men fyller 20 om to mnd. Hvilken alder skal jeg da gå ut ifra? Er FORHÅPENTLIGVIS gravid nå
pinki Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Om du er gravid, skal du da gå ut ifra 19 år. Lykke til :-)
knupsi Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Nei, du skal gå ut i fra hvor gammel du er når barnet blir født. Det står jo over kartet jo. "For å finne ut hvilket kjønn du venter, eller eventuelt ønsker å lage..., må du ta utgangspunkt i den måneden du ble gravid og din alder når barnet blir født, så vil du kunne se hvilket kjønn barnet får."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå