Gå til innhold

Hva drømmer dere om?


søtnos venter nr 2

Anbefalte innlegg

Når jeg først endelig har sovnet, kommer de merkligste drømmene frem. Og de handler alle om nurket i magen. I natt tok det helt av, da jeg drømte at jeg fødte 43 rotte unger... Hjelp. Ble helt svett av synet... Da jeg våknet, rimlig fort måtte jeg forsikre meg om at jeg var gravid med en, og at dette er et menneske baby. Måtte se på 3d bilde for å roe meg ned. Var så virkelig, at det var helt ekkelt...

Flere som har noen merklige drømmer de vil dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømme nesten bare om sex... Og det spele ingen rolle om det e mannen min, xene mine, Brad Pitt eller gammel forbudt kjærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra i natt husker jeg to drømmer. En hvor arbeidskollegaen min fra jobb (som er utrolig sjarmerende) :) lå i senga mi og sang.. Og den andre mindre hyggelige drømmen, hvor jeg ble stukket i magen med en kniv av en gal mann.. Var ikke fysisk vondt i drømmen, men jeg var så redd. Ikke hyggelig drøm i heletatt..

 

Men våknet, og alt var bra :)

 

Mye rart man kan drømme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det gubben som drømmer og strever noe voldsomt i søvne. Han babler i vei og er ordentlig fortvilet innimellom..... Jeg drømmer ikke noe som helst som jeg husker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om babyen jeg å...at den blir født å er så alt for liten at jeg må bruke dukke klær på den...at jeg kan se inn i magen og stryke den over hode...masse sprøtt!!

 

Men drømmer om x å han er da pappan til min første og han reiste fra oss når jentugnen var 1,5 år,trodde gresset var grønnere på andre siden...og nå opplever jeg angsten for å¨bli forlatt av sambo.kan våkne med puste besvær eller oppløst i tårer fordi han avviser meg og sier stygge ting til meg i drømmen...noe han ALDRI gjør til vanlig og jeg ikke kan se for meg at han kommer til å gjøre heller, men det er sååå ekkelt for jeg føler meg så sårbar....men om han da kommer inn på soverommet eller vokner så forsvinner den ekle følelsen,han er kjempe frustrert over drømmene mine...men jeg kan jo ikke for hva jeg drømmer!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for noen mnd siden drømte jeg at jenta i magen tok på seg klær... jeg kunne "kaste henne opp", og kle henne om, og så svelge henne igjen.. det var DRITEKKELT. ellers har jeg drømt at det var en rev jeg hadde i magen... også drømmer jeg ofte om at det kommer slemme menn og tar meg. det er også dritekkelt.. at vi ikke har låst terrassedøra, også blir jeg kidnappet osv... baah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig drømmer jeg også myye om at sambo forlater meg, slik som deg hufsa:( det er kjempeekkelt. .jeg våkner av at jeg gråter, og må snu meg mot sambo og bare holde rundt han.. han syns jo det er trist at jeg drømmer det,men jeg tror han også syns det er litt "koselig" siden han ser hvor glad jeg er i han.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Drømmer MASSE forskjellig.. Men jeg drømmer mye at jeg er full, eller jeg drikker noen øl uten og være full, ellers drømmer jeg at jeg røyker også drømmer jeg MASSE om babyer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger drømt at den lille gutten blir født, og at jeg mister han. Ut av vogna, osv. Drøme også at jeg gikk og bar han i en plastikpose. Har flere ganger drømt at han er bitteliten. At jeg må lete etter han for å finne han i senga osv. Mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt masse rart. Mye babydrømmer. Har drømt at babyen er født og at jeg skifter bleie og steller den. Så drømte jeg at den var pitte liten og hadde veldig lite hode i forhold til kroppen.

Så drømmer jeg om sex, og samme her. Er ikke bare sambo som er med der. En gang var det en annen dame..

Det ekkleste er at jeg flere ganger har drømt at sambo blir alvorlig skada eller dør.. Då våkner jeg helt i panikk og tårer.. Ikke noe gøy

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flere ganger drømt at jeg dreper folk...

Sist gang skjøt jeg flere personer fordi de prøvde å ta fra meg godteriet mitt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...