Silje123 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Prøver igjen Lykke til alle dere her inne, håper vi ses i 2 trimester Klem fra meg
sonnenschein Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Så fint! Vi sees i neste trimester om 2 dager....da flytter jeg også!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 massel lykke til beggo to:) Håper jeg følger etter om 5uker:)
Silje123 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Det blir koselig, lykke til begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå