VirreVirre Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 tenker å melde meg inn i et treningssenter, men det er bare 6 uker siden jeg fødte. er det ok da? hvordan er det å trene når man ammer? ubehagelig? merker babyen forskjell?
Knøttefrøken Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 jeg trener. Har trent siden 5 uker etter fødsel (trener vekter på helsestudio). Har også gått raske gåturer så og si hver dag siden 1 uke etter fødsel. Har gått veldig greit for meg. Har en stram treningsbh så går det greit.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 bare vær klar over at stram treningsbh blir brukt for å minske melkeproduksjonen.. jeg brukte vanlig ammebh, med god støtte, og masse ammeinnlegg.
VirreVirre Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 ok,men det er ikke ubehagelig å trene? tenker hvis man får brystspreng osv.. Hvordan er det med løping/hopping?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg pumpa meg, evt amma rett før trening. Eller så venta jeg litt med den verste hoppinga/ løpinga i begynnelsen. Venta til melkeproduksjonen hadde gått seg til, hvis du skjønner. Dessuten hadde jeg en god ammebh. Som støttet opp. Det er ikke noe poeng å begynne for hardt for tidlig. Stepmaskinen var min venn . Og litt styrkeapparat. Går jo veldig mye tur med vogna også, og det er jo trening i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 næi trener ikke.har rett å slett ikke tid:( men går turer da når vi triller å slikt. prøvde meg på litt aerobick hjemme men all den hoppingen var ikke godt for brysta mine iallefall,fikk rett å slett kjempe vondt jeg.
VirreVirre Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 ok,grunnen til at jeg spør er om jeg skal benytte meg av et tilbud de har nå, eller om jeg skal vente et par måneder. Føler jo at melka har stabilisert seg, men jeg er førstegangs så har egentlig ikke peiling. Men spinning vil vel gå greit i forhold til brysta? Har ikke trent før så aner ikke helt hva jeg går til. Men gleder meg sånn til å begynne
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Spinning vil gå helt fint :-). Jeg måtte vente litt med det selv.. Følte ikke for å sitte på det lille sykkelsetet bare uker etter at jeg opplevde en nesten total ruptur.. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå