Gå til innhold

Hodepine, kvalme og øyeflimmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble akutt uvell i dag. Begynte med øyeflimmer og følelse av å skulle besvime. Har nå gått over til hodepine og småkvalme. Går inn i uke 37 i morgen.

Bare stress eller kan det være tegn på noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes nesten ut som migrene.. Men kanskje du skulle høre med jordmor? Kanskje greit å ta en sjekk??

Skrevet

Det er nok ikke farlig, men jeg liker ikke øyeflimringen. Hodepinen er ikke migrene, men trykk bak det ene øyet og i tinningen.

Skrevet

Slik flimring(prikking) i kombinasjon med hodepine kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Har du gått mye opp i vekt i det siste? Jeg fikk dette i mitt forrige svangerskap. Våknet en morgen med dundrene hodepine og flimring foran øyne. Tror jeg ville ha sjekket dette, du kan jo ringe legen å høre om de kan sjekke urin og blodtrykk. Proteiner i urinen er også et tegn på sv.skapsforgiftning. Det trenger jo selvfølgelig ikke å være dette, men det skader jo ikke å sjekke. Bedre å være på den sikre siden.

Skrevet

For meg kjennes migren ut som trykk bak øye og mot tinning. Debuterer med flinmring og kvalme sånn som hos deg..

Ville tatt en tlf til føden/hordmor uansett jeg..

Skrevet

syns du skal gå til legen. det kan sikker være ingenting, men akkurat hodepine,kvalme og øyeflimmer kan være ett tegn på sv.forgiftning. Det er bare å dra til legen og sjekke protein i urinen og bt. samt ødemer.

så er enig med MiEli her.

Skrevet

Jeg har helt lik hodepine som deg!! Har hatt det i snart to uker, og med masse øyeflimmer. Er kvalm å rett å slett i veldig dårlig form. Følelsen er ganske lik som sist gang da jeg hadde svangerskapsforgiftning, hadde det ikke vært for at jeg ikke har høyt blodtrykk, og heller ikke proteiner i urinen så hadde jeg nok hatt alle symptomene på svangerskapsforgiftning. (Har litt ødem også.)

Hvis du kontakter lege, så er jeg nysgjerrig på hva han sier i og med at det virker som om vi er ganske like i formen! ;)

Go`bedring! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...