*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 har sånn mage knipe, er det vanlig?? noen tips for å bli bedre?, skal på jobb snart:(
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja,jeg tror det er vanlig,hvis det bare er vanlig mageknipe da,noe råd harjeg ikke å gi deg,kanskje andre har?
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Hva er uvanlig mageknipe?? har ikke hadd det før så jeg aner ikke. har også noe menssmerter
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Det er ikke bare luft i magen du har fått da? Magen jobber jo litt treigere nå som vi er gravide.. Er du bekymret ring føden eller gyn, alt ettersom hvor langt du er på vei, de kan svare deg evt berolige deg!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Etter min erfaring høres dette ut som luftsmerter. Gå en tur og få fart på fordøyelsen.
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 håper det, sitter ganske høyt opp, mer oppi brystet , mageknipe i brystet hehe, og har fått litt vondt i ryggen.... føler meg litt dum for å ringe legen for noe sånt
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Ta det en telefon så slipper du å være beskymret, de fleste har forståelse for det.
TOEB*Har født* Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 vet ikke hvor langt på vei du er. men magen blir jo presset oppover slik at smerten ligger høyere opp nå Jeg har og hatt det, de kalte det for sure oppstøt selv om jeg ikke hadde det,,, har noe med magekaterr ( det jeg hadde altså) kom av at magen er så sammenklemt nå at lukkemekanismen i spiserøre blir slakkere, derfor noen er kvalme. hvis det er det du har så hjelper det å gå rundt, du kan og så syrenøytraliserende for gravide på apoteket, respetfritt som vil linddre smerten.. men sier bare det jo ikke sikkert det er det som feiler deg da, men jeg hadde store smerter i brystet og det viste seg iallefall at det var det det var hos meg;) Lykke til uansett;)
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2008 takk for svar:) er ikke så langt på vei bare 13 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå