Gå til innhold

god litt rar morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag døde en nabo. Hun har vært syk lenge, og vi har ventet på det ei stund, men det er rart, og trirs. Det er sol ute og skyer, det er nesten vår, og mannen hennes var innom her to timer etter at hun sovnet inn og han sa; "Me har hatt det så godt i samen, men eg klare meg eg..." Fine fine mannen.

Nå skal mamman min og jeg til byen en tur, og vips så er det helg ennå en gang.

Håper dere har det greit der dere er!

God klem fra helgedritgrei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist med naboen din, dritgrei. Håper mannen klarer seg i tiden fremover, det kan jo ta litt tid før virkeligheten siger inn.

Du får kose deg litt ekstra med mammaen din i helgen.

Klæm fra

Skrevet

Så godt å kunne si for mannen det han sa til dere. Da sitter man igjen med takknemlighet og ikke bare tristheten.

Godt å ha mamma hos deg, så du kan kose deg ekstra sammen med henne denne helgen! Fortell henne hvor mye hun betyr for deg:-)

Skrevet

Så trist og sårt. En påminnelse om å ta vare på dem man er glad i.

Noe av det fineste jeg ser er eldre mennesker som går hånd i hånd. Da tenker jeg at de sikkert har opplevd både oppturer og nedturer sammen og at kjærligheten har seiret.

Skrevet

Synes bestandig at det er leit når noen dør. Men, det er godt at de som står dem nærmest føler takknemlighet over at personen som er gått bort har levd, og at de har hatt en godt liv. Det gjør det "enklere" å komme over sorgen.

For noen dager siden var det 11 år siden min mor døde, så disse dagene her har vært litt rare for meg. Tenker stadig på at hun ikke fikk oppleve å være mormor til lille M og se ham vokse opp. Hun ville vært verdens beste mormor! Men, jeg vet hun ville ha vært veldig stolt av ham (og meg). Til gjengjeld har lille M fått en bestemor (min pappas samboer) som er veldig glad i ham. Og, det rare er at hun hadde bursdag samme dag som min mor døde. Så, sorg og glede går litt sånn hånd i hånd.

Du får kose deg med mammaen din på bytur (eller den er kanskje over nå?). Selv har jeg fullt program i helgen. Middagsgjester i morgen, så skal bli spennende å se om lille M får sove. Vi har akkurat begynt med "skrikekur", så håper det hjelper på manglende nattesøvn.

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...