Gå til innhold

Attester til jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på samtale i en barnehage og ble faktisk ansatt på dagen. Fikk beskjed om å ta med meg attester o.l på mandag med tanke på lønn. Jeg finner kun vitnemålet i fra siste året på vg, og det er 14 år siden jeg gikk der. Lurte på om det er absolutt nødvendig å ha med seg disse vitnemålene til arb.giv. Er for tiden ansatt i bank med 1 års ulønnet permisjon. Jeg tenkte å ta med meg cv, attest på bestått fullført praksis i barnehage første året på lærerhøyskolen og vitnemålet i fra siste året på vg. Synes dere det er nødvendig å spørre etter duplikat fra de vitnemålene som mangler? Ellers lurer jeg også på om det skal taes med i cv at jeg har vært hjemme 4 år med barn. Har hørt at dette skal telle lønnsmessig + at jeg har 12 års yrkeserfaring. Hva tror dere jeg kan få i lønn? Dette ble litt langt, men jeg takker hjertelig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med at du har vært hjemmearbeidende i 4 år. Det teller ikke når det kommer til lønn, men det ser alltid godt ut på en cv at der ikke er huøø-

Trodde ikke vgs var nødvendig å ta med så lenge en har høyere utdannelse vet en jo at den er fullført.

Aner ikke hva du får i lønn, men året på lærerskole bør jo telle siden du har litt ped. da.

Skrevet

Det tenkte jeg ikke på. Tusen takk for svaret.

Skrevet

Omsorg for barn teller i lønnsberegningen.

Jeg har jobbet som assistent i bhg, har 4 års høyere utdannelse innen noe annet, 1 barn og noen års arbeidserfaring, bla noen år innen helse. Jeg fikk 124,5 i timen i lønn i en privat barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...