Gå til innhold

Ingen svangerskapspenger i dag heller!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fått penger fra nav i dag heller..

Enda i dag er jo siste dagen i måneden....

Kommer de iløpet av dagen, trodde de skulle da være inne på konto den 29?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har heller ikke fått noe. ringte de og da var det selvfølgelig noe tull med papierene mine. får pengene på tirsdag. du bør ringe de

Skrevet

sniker meg inn fra 2 tri.. Ikke fått idag jeg heller.. pleier dette å være et gjennomgående problem hos oss med svangerskapsforgiftning??

Skrevet

HAHAHAHAHHAH.. leeer meg ihjel... Mener svangerskapspenger:):) Surrekoppen meg!!

Skrevet

Fikk i dag jeg...

 

 

Skrevet

Eh, glem det... Var selvsagt barnetrygden som kom i dag... :)

 

 

Skrevet

da tikket endelig pengene inn på kontoen!! :-)

 

Skrevet

jeg har ringt nav 5 minutter før det stengte!!

Er jo helt frustrert:)

Fikk beskjed om at flere hadde ringt å at de var inne på konto i mrg tidlig!

Søren meg best for dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...