Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Ikke fått penger fra nav i dag heller.. Enda i dag er jo siste dagen i måneden.... Kommer de iløpet av dagen, trodde de skulle da være inne på konto den 29?
Meg og gutten min Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 har heller ikke fått noe. ringte de og da var det selvfølgelig noe tull med papierene mine. får pengene på tirsdag. du bør ringe de
Guttebaby:) Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 sniker meg inn fra 2 tri.. Ikke fått idag jeg heller.. pleier dette å være et gjennomgående problem hos oss med svangerskapsforgiftning??
Guttebaby:) Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 HAHAHAHAHHAH.. leeer meg ihjel... Mener svangerskapspenger:) Surrekoppen meg!!
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Eh, glem det... Var selvsagt barnetrygden som kom i dag...
~Mita~ Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 da tikket endelig pengene inn på kontoen!! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 jeg har ringt nav 5 minutter før det stengte!! Er jo helt frustrert:) Fikk beskjed om at flere hadde ringt å at de var inne på konto i mrg tidlig! Søren meg best for dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå