Gå til innhold

Er dere fornøyd med Huitfeldt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, til ikke å ha stemt på noen av regjeringspartiene så er jeg det.

Tror det er en meget oppgående dame.

Skrevet
:) Tror hun dekker mange av de politiske partiene sitt syn jeg. I alle fall slik hun har uttalt seg på stortinget de siste årene. Spennende å se hvordan det går. Det er jo et krav at hun skal få tid med familien. Lurer på hvordan hun ordner det. Inspirerende:)
Skrevet

Siden det nå er rød/grønt så var vel hun eneste alternativewt igjen for dem snart...men uansett, jeg kan ikke fordra politikken til sosialistene...og kommer aldri til å fordra den heller...

Skrevet

Nei, du har aldri slått meg som en fan av venstre sida i norsk politikk:)

Skrevet

Jeg er sosialist jeg da, og kan dermed fordra en god del av politikken deres;-), men jeg tror Huitfeld vil være veldig stabil og lite radikal i sin stilling.

Håper nå at de skrinlegger de hårreisende permisjons-planene sine iallefall.

Skrevet

Det som er litt vittig, er jo at hun han vært en del av kretsen/gjengen/nettverket rundt Stoltenberg og de andre yngre AP-politikerne siden de festet sammen på AUF-leire på Utøya på tidlig 90-tall...jeg er IKKE overrasket over at hun fikk jobben, for å sid et sånn.

Skrevet

Jepp (sett bort i fra partiet hun representerer).

Skrevet

Lite spenstig valg, men hun kommer sikkert til å gjøre en helt ok og fint lite kontroversiell jobb.

Skrevet

Blir neppe noen store overraskelser, men greit. Får nok jobben gjort... :)

Personlig har jeg sans for folk som skaper litt overskrifter, på en ordentlig måte. Tror ikke det skjer der i gården, men hun kan overraske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...