mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja, til ikke å ha stemt på noen av regjeringspartiene så er jeg det. Tror det er en meget oppgående dame.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Tror hun dekker mange av de politiske partiene sitt syn jeg. I alle fall slik hun har uttalt seg på stortinget de siste årene. Spennende å se hvordan det går. Det er jo et krav at hun skal få tid med familien. Lurer på hvordan hun ordner det. Inspirerende:)
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Siden det nå er rød/grønt så var vel hun eneste alternativewt igjen for dem snart...men uansett, jeg kan ikke fordra politikken til sosialistene...og kommer aldri til å fordra den heller...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Nei, du har aldri slått meg som en fan av venstre sida i norsk politikk:)
OsloMor Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er sosialist jeg da, og kan dermed fordra en god del av politikken deres;-), men jeg tror Huitfeld vil være veldig stabil og lite radikal i sin stilling. Håper nå at de skrinlegger de hårreisende permisjons-planene sine iallefall.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 ah...sosialister er bar sååååå teite altså
Carnivale Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Det som er litt vittig, er jo at hun han vært en del av kretsen/gjengen/nettverket rundt Stoltenberg og de andre yngre AP-politikerne siden de festet sammen på AUF-leire på Utøya på tidlig 90-tall...jeg er IKKE overrasket over at hun fikk jobben, for å sid et sånn.
Hyacinth Bucket Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Jepp (sett bort i fra partiet hun representerer).
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Lite spenstig valg, men hun kommer sikkert til å gjøre en helt ok og fint lite kontroversiell jobb.
trompetisten Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Blir neppe noen store overraskelser, men greit. Får nok jobben gjort... Personlig har jeg sans for folk som skaper litt overskrifter, på en ordentlig måte. Tror ikke det skjer der i gården, men hun kan overraske
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Det var vel rimelig forventet. Jeg er fornøyd jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå