LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Vet at det nok er noen der ute som er ganske skuffet over at jeg ikke ga lyd fra meg i går for å si hvordan det gikk. Men jeg var så kvalm å uvel at jeg sov hele ettermidagen,og kvelden. Var som mange vet til sjekk hos JM i går, og var ganske nervø fordi h*n mest sansynlig lå i komplisert seteleie. Men der var det gode nyheter. H*n lå nesten i tverr leiel, så JM og legen prøde forsiktig å su h*n (stor plass der inne eda), og det gikk overaskende bra, viste ingen tegn til å snu seg tilbake (trodde vi da), å slapp allt styret med ny UL,vekstestimering, og best av allt, slapp unna KS!!!!! SÅ varganske happy, men kvalm i går, og gikk derfor rett å la meg. Mn våknet lit utpå natten i natt, med sinsykt stikking i magen. Trodde først det kanskje var fødsel på gang. Menden gang ei, magen så helt syk ut, bulte og stresset inni der. JM hadde vist meg hvordan jeg kunne kjenne om h*n snudde seg tilbake, og det var dette den sinnsyke stikkingen var. La seg først tverr, og så fint tilbake i sete =0( Men er enda så god plassder inne at allt kan skje. Fikk beskjed om å gi beskjed på sykehuset hvordan det var om fødselen starter( at h*n hadde ligget i komplisert sete, og at h*n ikke var festet og hadde god plass) så føler meg ganske trygg. Så derfor gav jeg ikke lyd fra meg før i dag!!! (håper det går greit)
Funny1 venter nr 2 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 God morgen! Har faktisk lest litt om deg når jeg er her inne, spennende å følge med vet du, dumt at h'n snudde seg tilbake da, må du te vekstestimering og sånt allikevell nå da? Må i hvertfall ha lykke til!
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 siden h*n ikke er festet, og det er så god plass (ekstremt god plass som JM sa) så slipper jeg det til evt fødselen er i gang og eg reiser på sykehuset =0)
Funny1 venter nr 2 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Så bra da!! Så da får vi sitte og vente begge to da,gleder meg )
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 har ike lyst å vente lengre nå når jeg vet hvordan ting er, nå vil jeg bare bli ferdig. Men JM kunne fortele at kroppen min var nok klar, at det nok bare var den lille som lot vente på seg. 13 dager til UL termin, håper det skjer noe før den tid =0)
Funny1 venter nr 2 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 2 dager før meg du da, jeg har vært ganske utolmodig, men har roet meg litt, men jenta er hjertelig velkommen når som helst, har begynt å tenke en del på hvordan hun kommer til å se ut, hvem hun ligner på,har hun mye hår osv, kjempe gøy...
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 på kontrollen i går var det på venterommeren tre dager gammel baby, var jo så liten.. Fikk nesten panikk jeg, kan ikke huske at "stroebror" var så liten, kommer jo til å bli redd for å ødelegge den lille om h*n er så liten
Funny1 venter nr 2 Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Jeg måtte en som var på seks ukers kotroll med sønnen sin, da tenkte jeg det samme, jeg ligger litt over normalen på Sf, jordmor mente att hun kom til å være rundt 3.5 - 4 kg, så blir spennende, min søster fikk en jente over 4 kg, henne syntes jeg faktisk ikke var så liten.. Men sikkert noe annet me min egen..
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 oi, var gansk stort det... "Storebror" var 3640, og jeg syns det var stort den gangen, veter en noe midnre h*n denne gange. JM tror vi kommer til å lande på 3300-3450 et sted
Funny1 venter nr 2 Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Bevisst valg å ikke vite kjønnet? Gjennomsnittelig unge du får da, heldiggrisen )
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. februar 2008 ikke bevist nei. vi valgte å få vite det med nummer en, og da ville vi vite det nå også. UL var i det som viste seg å være uke 14/15. Var vanskelig å se de "troddde" det kunne være en gutt, men ikke sikker. Hadde vært kos om det kom en jente, men kjønnet spiller ikke noen rolle så lenge h*n er frisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå