Gå til innhold

noen som kan komme med råd til meg i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hvordan jeg kan få en slutt på disse trasse greiene på vei hjem fra barnehagen? hun er da 2 år.. og har siden hun begynte i barnehagen nektet å bli med hjem.. hun HYYYYLER slår løper og legger seg ned!!

synes det er fryktelig pinlig, og vil så gjerne at hun skal slutte...=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er opptatt med å leke når du kommer kan du gi henne 5 min til å avslutte, gi beksjed, snart skal vi hjem så nå må du leke ferdig.......så ordner du med klærne og gjør alt klart..så henter du henne. Det fungerte i hvertfall godt på min da han gikk i barnehagen.

Skrevet

Da min eldste holdt på sånn overså jeg det til slutt, sa hadet og begynte å gå. Tok ikke lang tid før det ikke var noe gøy å trasse på det området mer. men da fant han selvfølgelig noe annet å trasse på.

Å overse det så langt som mulig er har fungert best for oss, igrunnen. Og snakke med barnet om det etter at situasjonen har roet seg.

Skrevet

har VIRKELIG prøvd å overse, men jenta bare roper hadet til bake, og leker videre.. hun driter i om jeg går, jeg har satt meg i bilen tillogmed, men ingen respons!! =( skjønner ikke at hun ikke blir littegranne "redd" for at jeg skal gå slik som andre unger....

men takk =)

Skrevet

skal jeg prøve=)

andre som har råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...