balsam Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 på hvordan jeg kan få en slutt på disse trasse greiene på vei hjem fra barnehagen? hun er da 2 år.. og har siden hun begynte i barnehagen nektet å bli med hjem.. hun HYYYYLER slår løper og legger seg ned!! synes det er fryktelig pinlig, og vil så gjerne at hun skal slutte...=(
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hvis hun er opptatt med å leke når du kommer kan du gi henne 5 min til å avslutte, gi beksjed, snart skal vi hjem så nå må du leke ferdig.......så ordner du med klærne og gjør alt klart..så henter du henne. Det fungerte i hvertfall godt på min da han gikk i barnehagen.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Da min eldste holdt på sånn overså jeg det til slutt, sa hadet og begynte å gå. Tok ikke lang tid før det ikke var noe gøy å trasse på det området mer. men da fant han selvfølgelig noe annet å trasse på. Å overse det så langt som mulig er har fungert best for oss, igrunnen. Og snakke med barnet om det etter at situasjonen har roet seg.
balsam Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 har VIRKELIG prøvd å overse, men jenta bare roper hadet til bake, og leker videre.. hun driter i om jeg går, jeg har satt meg i bilen tillogmed, men ingen respons!! =( skjønner ikke at hun ikke blir littegranne "redd" for at jeg skal gå slik som andre unger.... men takk =)
balsam Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 skal jeg prøve=) andre som har råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå