Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Skal opp til Skjold og besøke en venninne i juni, mini vil da være litt over 1 år! Skal være der bare en weekend, men lurer på om jeg skal ta med vogn eller ikke.. De behandler jo ikke akkurat vogner så veldig pent..
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Skaff deg en paraplytrille eller lignende....
temi & keli Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg ville ikke reist noe sted uten vogn så lenge ungen er såpass liten, men du trenger jo ikke ta med "finvogna" til 8000.. Går an å "investere" i en med full liggestilling til 500,-?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Skal kjøpe Brio Sitti vogn til han, får se om jeg tar med den oppover. Venninna mi har ei datter som er 9 mnder eldre enn han, så kan hende jeg får låne vogna dems... Men vi får se.. Tungvint å dra med seg vogn for 3 dager, men samtidig er man jo litt avhengig av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå