kisselin Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja dette lurer jeg også på. Legen var ikke helt sikker og hun har ikke festet seg enda. Er det logisk at hikking kjennes der hvor hodet er?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 her er det lite sparking, mer romstering Og det er lltid under navelen, på min høyre side.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Tulla mi sitter godt med rompa si langt nede i bekkenet nå ...Hun har ryggen mot høyre side & hodet & bena mot venstre...Når hun sparker & styrer kjenner jeg det spesielt godt nede i magen...eller nærmere skjeden...auuu...kjennes veldig ofte ut som om at føten er på vei ut ) Men eller bokser hun jo med armene overalt,& romsterer fælt...)
Phantom´ Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jenta mi ligger i sete, men har ikke festet seg. har ligget i samme posisjon siden uke 31. Er nå 36 uker. Jeg kjenner tydelig hodet høyt oppe, over navlen. En hard ball som av og til presser egs ut, så man faktisk kan se konturene. Jeg kan så følge ryggen på barnet ned langs min høyre side, og kjenne stumpen langt ned på samme side. Om man kjenner etter kan man kjenne forskjell på stuump og hode,da hode er større, hardere og rundere. Kjenner spark ned i bekkenet og nede langs min venstre side. I tillegg kjenner jeg noe bevegelse på venstre side, nesten på høyde med hodet. Antar at dette er hender som svirrer rundt. Kjenner mye bevegelse hele dagen, og dette skyldes nok at babyen ikke har festet seg. Når babyen fester seg i sete blir jo bena mindre mobile, og jeg regner damed at man kjenner ganske mye mindre spark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå