Gå til innhold

I morgen gifter jeg meg:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi::)))))

 

HUrra for oss!!!!!!!!!!!!!!!!!111 HIHI Gleder meg sånn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ..gratulerer så mye..det er en stor og herlig dag det..Gled deg masse...

Skrevet

grattis med dagen som kommer.ønsker dere all verdens lykke videre =)

Skrevet

Gratulerer!! og masse lykke til :D

Kos deg på den store dagen

Skrevet

så arti!!

lykke til imorgen da!!håpe du får en strålende bryllupsdag!!!!!!!

husk bare mange lonmmetørkler uten farge..hehe..gjerne med balsam...

 

:-D

Skrevet

Gratulerer!!

Ta masse bilder så har dere minner for resten av livet.

Vi har litt dårlig med bilder og det er litt trist:-(

Husk vannfast maskara;-)

Håper dere får en kjempe fin dag:-)

 

Kos dere masse!!

Skrevet

Åååå gratulerer.må ha en kjempe fin dag. kose dere masse masse.

Skrevet

Gratulerer så mye på forhånd!!

Få en god natts søvn og hvile og kos deg!!!

Det blir en fantastisk dag :)

Skrevet

GRATULERER!!! =0D

Skrevet

åja - et tips!

Hvis det ikke allerede er gjort, avtal og sett av tid til bilder med familien!!

Foreldre, søsken osv.

Det glemte vi, og nå har vi ingen..

Litt synd egentlig.

Skrevet

Gratulerer så mye. Blir sikkert en spennede dag og en flott dag du vil alltid huske :)

 

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...