Gurine og gulla Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jippi:)))) HUrra for oss!!!!!!!!!!!!!!!!!111 HIHI Gleder meg sånn:)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 ÅÅÅ..gratulerer så mye..det er en stor og herlig dag det..Gled deg masse...
Mumiluvu Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 grattis med dagen som kommer.ønsker dere all verdens lykke videre =)
Skoobidoo Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer!! og masse lykke til Kos deg på den store dagen
snart mor til 3 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 så arti!! lykke til imorgen da!!håpe du får en strålende bryllupsdag!!!!!!! husk bare mange lonmmetørkler uten farge..hehe..gjerne med balsam... :-D
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer!! Ta masse bilder så har dere minner for resten av livet. Vi har litt dårlig med bilder og det er litt trist:-( Husk vannfast maskara;-) Håper dere får en kjempe fin dag:-) Kos dere masse!!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Åååå gratulerer.må ha en kjempe fin dag. kose dere masse masse.
blirjegsnartmamma Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer så mye på forhånd!! Få en god natts søvn og hvile og kos deg!!! Det blir en fantastisk dag
blirjegsnartmamma Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 åja - et tips! Hvis det ikke allerede er gjort, avtal og sett av tid til bilder med familien!! Foreldre, søsken osv. Det glemte vi, og nå har vi ingen.. Litt synd egentlig.
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer så mye. Blir sikkert en spennede dag og en flott dag du vil alltid huske Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå