Gå til innhold

Yahooo....rier kom kom kom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vondt...men utrolig deilig samtidig, har ventet leeeenge på dette og ble så pestimistisk at jeg trodde dagen aldri skulle komme.

Nå sitter jeg her med vonde rier hvert 3-5 min men di er korte enda så vi får se:)

Kanskje det blir skuddårsbarn hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å,det er så deilig når dagen endelig komer..Håper det tar seg opp,og dette er dagen deres,kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg sitter..

Kanskje det blir ett skuddårsbarn på deg også!!??

Masse lykke til;-)

Skrevet

Kanskje vi sees på sykehuset da, Elin Sabrina? Skal føde i Skien jeg og, og har time der for mulig igangsetting i dag 12.30 :D :D Er SÅÅ spennende!! Er 9 dager over termin, så rimelig lei nå ja.. Har ikke en eneste rie eller noen som helst andre tegn, men det er helt tom for fostervann (var på UL i dag tidlig). Men er visst maange som føder der i dag, så mulig jeg må vente litt,- dere som ER i fødsel går jo foran! :))

Masse lykke til til deg!!

Skrevet

Så spennende....

Sitter her selv og lurer på om jeg har rier... tørr ikke helt tro det enda, siden jeg har hatt så mange episoder med sterke kynnere tidligere. Men noe er annerledes og definitivt vondere!

Hvor kjenner du riene best? Mulig å beskrive de?

Kommer ofte også her, men ikke til å dø av enda, så vil nok ta sin tid uansett! Dette blir spennende... 1 dag på overtid her, så klar som et egg!!

Ønsker deg lykke til! :-)

Skrevet

Jeg har lyst til å skrike litt når de kommer....kynnere skal ikke gjøre vondt, jeg har hatt kynnere siden 19 uke og det er ikke sammenlignbart...umulig å ta feil av....

Det føles mest i ryggen enn i magen faktisk....kjennes ut som om det står noen og presser i korsryggen.

Skrevet

Så spennende...håper du blir satt igang da...synd at mange føder nå i dag da....hadde håpet på mykrommet for fødsel og familierom etterpå men da er de sikkert opptatt:(

Tvi tvi til oss begge:)

Takk for lykke til jenter...detter er vondt men helt suuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...