nickoline og supermann Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 lurte litt på å ta turen når vi skal til sandnes i mai.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Fra du har parkert bilen til toppen tar det ca.1,5t. En kjempeflott tur om man ikke har høydeskrekk.
nickoline og supermann Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Kan bli litt tungt med meis kanskje da! Men tror jammen jeg gjør det!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 En kjempeflott tur. Det tar 1,5-2 timer ca å gå opp.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg gikk opp med en i meis. Gikk fint, og jammen kom vi ikke opp på timen:) Brukte litt mer tid da jeg var gravdi:). Skal gå på Kjerrag (?stavemåten) i sommer. Gler meg masse.
Sivalur Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 1,5-2 timer?? Har aldri brukt mer enn 1 time på den turen jeg, og da går jeg ikke superfort heller. Men skal du ha med meis ville jeg nok beregnet to timer opp, for det blir vel flere pauser da. Det er også noen partier som kanskje blir litt knotete med meis, bla. over noen store steiner hvor du nesten må klatre litt. Men det er en kjempefin tur, og ikke verre enn at det nok går supert med meis. Jammen et godt forslag, kanskje vi skal ta med meis og dra dit til sommeren også.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Det er ikke mer en 3 km ca, men er heftig stigning store deler av veien. Jeg hadde poden i bæremeis og det gikk greit, vi brukte ca 2t men da gikk jenta vår på 5 år hele veien selv. En utrolig flott tur, og nydelig utsikt. Anbefales på det sterkeste. :-)
kulepenn Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Vi brukte 2 timer opp og 1,5 timer ned. Da hadde vi ikke barn. Gikk i rolig tempo. Ville nyte naturen istedenfor å haste opp. Fantastisk tur! Er litt stolt over at vi fant på den ideen. Skryter enda til besteforeldre om at vi har vært der"!
nickoline og supermann Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 nå har dere frista meg max altså. nesten så jeg bytter fly å drar enda en dag før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå