Gå til innhold

HELVETE!!!

Mamman til Loffen ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke spesielt høflig å banne her inne, men jeg finner ingen andre ord som er dekkende. Har fått mensen, to dager for sent. Pleier aldri være sein, og har hatt dobbel pergo denne mnd. Så nå trodde jeg faktisk virkelig at jeg endelig var gravid. Klarer søren meg å lure meg selv hver eneste måned, selv om det har gått over 1 1/2 år uten at vi har klart å bli gravid. Er så lei av å bli så inderlig skuffet hver gang altså. ÅÅÅÅÅHH!!! Hvorfor kan det ikke skje noe snart???

Nå er det IVF neste for vår del. Naturmetoden funker tydeligvis ikke:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja HELVETE FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Er lov å banne når tante faen kommer altså.....prøvd pergo lenge?fikk du d av legen?

om du gidder si litt om det.....blir jeg glad for skal til legen til uka og snakke om pergotime......

Skrevet

Hei og takk for støtte:o) Dette var min andre pergokur, hadde en enkel en i sommer. Har prøvd å bli gravid siden september 06 og begynte med utredning i fjor sommer. Er undersøkt i alle bauer og kanter uten at legene finner noe galt. Har påvist eggløsning, som ser ut til å komme regelmessig i hver syklus. Fikk likevel pergo, visstnok for å øke sjansen ved å få den umulige kroppen min til å produsere flere egg.

Når jeg tok den første pergo-kuren min uten å bli gravid, var legen min litt sånn "ja, da virket visst ikke det, men hvis du vil så kan du ta en til, og gjerne en dobbel en". Siden bivirkningene ikke var så ille så gjorde jeg det. Funket ikke da heller, som du vet. Og vi hadde sex HVER dag flere dager før og etter eggløsning. HELVETE!! Men jeg synes ikke du skal la deg skremme av vårt manglende resultat, har sett mange her inne som har blitt gravide ved hjelpe av pergotime. Viktig uansett å være optimist til det motsatte er bevist! Og hvis legen din foreskriver pergo, så er det jo i utgangspunktet for at han / hun tror det kan hjelpe deg å bli gravid. Vi er alle forskjellige og det er ulikt hva som skal til. Tenk positivt!

Når det gjelder bivirkninger så var de (i mitt tilfelle i hvert fall) beskjedne. Bivirkningene kommer ofte i dagene etter at kuren er avsluttet, fordi det er da kroppen overproduserer hormoner. Jeg hadde litt hetetokter og var litt ustabil humørmessig - ingenting å snakke om.

Lykke til - håper det snart klaffer for dere. Bare spør om det er noe mer du lurer på. Vet fra da jeg selv startet på utredningen at det er mange spørsmål i hodet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...