Gå til innhold

Vet snart itj om eg tør sove mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten drømmer jeg at jeg selv dør,eller at ungan mine drukne og dør.helt satt ut i dag jeg.:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg.. Har hatt noen sånne drømmer jeg også, hvor det er noen som dør. Har hatt et par drømmer der jeg selv blir drept, men de fleste drømmene handler om at folk blir drept mens jeg er vitne til det. Helt forferdelig!

Vi får bare trøste oss med at det ikke er farlig å drømme om sånt. Det sier jo at det skal bety det motsatte - altså at et nytt liv blir til =) Og jeg tror egentlig litt på det jeg, siden det er så mange gravide som drømmer om døden...

Skrevet

Huff ja, drømmer ofte sånn jeg også. Drømmer at sønnen min ramler ned i kjelleren (for tiden uten trapp nå) og rett på murgolvet, at han ramler utfor et stup og bare forsvinner....Forferdelig:(

Skrevet

Huff. Kansje vi drømmer om d vi er mest redd for? Eg har angst for vann,sjø og sånn ialf.kansje fordi eg holdt på og drukne i 1 klassen.var ik alvorli,va i bassenge og klart ik kom meg opp over vatnet.har ik klart og lær og svøm etter d elr.

Skrevet

Jeg sovna til TV`en i går, så på charmed. Drømte at ungen min ble jaget av demoner. Og i natt ble vi jaget av en knivdesperado som plutselig fikk seg hagle....Ekle drømmer, men er heldigvis KUN drømmer..

Skrevet

vil anbefale deg å si fra til din kjære om det..

selv gikk jeg i en måned i strekk med mareritt hver gang jeg lukket øynene om at slikt skjedde...you don't want to know...var ødelagt for å si det mildt...

så en kveld fortalte jeg mannen min om det hele..har frykt både for at noen skal kidnappe ungene,drepe noen av oss eller at noen av dem skal drukne...havet er en naturlig del av hverdagen vår hjemme så man kan ikke slippe unna den heller..

men det jeg skulle fram til er at etter jeg fortalte mannen min om det gikk marerittene over... nesten at jeg gav bort bekymringene mine til han..og han takler slikt mye bedre enn meg...deilig!

men det med bekymring er nok bare morsinnstinktet..det er en obligatorisk selvpiningsgen i mange av oss som tilsier at vi skal bekymre oss for slike ting...derfor kommer vi med utsagn om at vi mer eller mindre vil lime redningsvesten fast til kroppen til ungene, alltid ha dem til å ha på både hjelm og knebeskyttere osv osv...

så er det pappas ansvar å ta med barnet på fjellklatring, båtturer,fisketurer og liknende som vi aldri vil la barnet være med på..hehe...

vi setter strenge sikkerhetsregler,så gjør pappa dem mer runde i kantene (selvfølgelig på en ansvarlig måte) og lat barna være barn....

Skrevet

Jeg har også til tider drømt en del fæle drømmer som at noen dør, branner etc. I følge min kinesiolog er dette tegn på at jeg gjør meg ferdig med en sak/ting som jeg kanskje har grublet på, eller som forstyrrer i mitt daglige liv. Har forresten ikke drømt flere slike drømmer siden jeg var hos kinesiologen for snart tre uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...