Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 hei hei, jeg er i uke 13 og har begynt å fått mens-smerter, har hadd litt før men nå har jeg det ofte, skal egentlig ha mensn nå har det noe betydning?? Kjenner man menssmerter vistm man er i ferd med å miste? var på ultralyd på mandag da så alt fin ut..
pusi og lille pusi:) Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 hei:) æ har åsså hatt menssmerter i 2 tri. men d va sånn periodevis, å e i uke 20 no, å alt går helt fint me den lille... trur rett å slett at man får de smertene pågrunn av at ting skjer i magen å at d trenger større plass.. men e du usikker så kontakt lege el. jordmor.. men trur ikke du treng å bekymre dæ før de smertan..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Det er veldig vanlig å ha menssmerter når man er gravid. Jeg har hatt det hele tiden, både med førstemann og denne gangen. Spesielt mye de første 15 ukene. Nå er jeg i uke 22 og har det fortsatt innimellom. Kjenner mye liv, og alt er bra der inne. Det er visst livmoren som vokser. Hvis du er veldig bekymret kan du jo ta deg en tur til legen. Det er ikke gøy å gå rundt å bekymre seg.
Erica Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde ganske kraftige menssmerter til og med uke 16 ca... var akkurat som mensen skulle komme. Men det gjorde den ikke. det er vist helt vanlig å ha sånne smerter spes i begynnelsen. Er i uke 21 nå og kan faktisk kjenne det en gang inni mellom ennå.
anette&tutta mari :) Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 jeg og - hadde det hele første trimester. er nå i uke 19 og kjenner det noen dager innimellom - ingenting å bekymre seg for - det er ligamentsmerter pga båndene som strekkes når livmoren vokser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå