Gå til innhold

Er det noen som slår 10 dager overtid???


trøtt-ja

Anbefalte innlegg

Er det mulig? Jeg har i 3 dager, vært igjennom regelmessige rier som bare "dabber" av...Jeg gikk 11 med nr 1, fødte på morgenen den 11 dagen - så det blir veeeeldig spennende i kveld ;)

Men da er jeg jo i mars klubben...ja ja...kanskje ta en tur til de og sjekke ut forholdene der *ler*

Lykke til damer - vær stolte av hva dere har klart.. Vi er så flinke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slår deg ikke, men jeg er nær! 9 dager over termin i dag.. :) Har ingen tegn til noe som helst, annet enn at det stikker litt og at jeg har litt mensmurringer innimellom. Ingen rier..

MEN..

Var på UL i dag tidlig og det er helt tomt for fostervann. Så har time på sykehuset nå 12.30 og blir mest sannsynlig satt i gang i dag,- hvertfall i løpet av helga. Er SÅÅ spennende, går rundt her og grugleder meg.. :)) Kanskje det blir bebis veeldig snart!

Masse lykke til til deg, våre "treiginger" kommer nok de og.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er 9 dager på overtid i dag, det blir helt sikkert en liten marsgutt det her..eller kanskje ikke så liten...???!!

Slimproppen gikk i dag tidlig og har jevnt over mensmurringer hele tiden..men det kan vel fremdeles gå noen dager. Håper det skjer noe før overtidskontrollen på tirsdag, men dette har vi jo ikke kontroll på...!!!

Håper dere som venter har det bra og klarer å slappe av og kanskje tilogmed kose dere litt til tross for utålmodigheten som river og sliter.....

Jeg er heldig og er i god form, går lange turer i finværet og sover godt om nettene.......MEN.....gleder meg SÅÅÅÅÅÅ til å treffe gullet....!!

Lykke til videre, sees kanskje i marsklubben!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP! Jeg er 12 dager over i dag... Blir satt i gang i morgen tidlig :D

 

Har også hatt noen runder med rier som gir seg... skikkelig frustrerende! Men i morgen drar jeg ikke fra sykehuset før den lille treigingen har kommet ut! :) Det er deilig å tenke på...

 

Gleder meg så utrolig masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Hehe. Fikk forrige torsdag, 14 dager over termin! Det må være de lengste dagene i mitt liv! Heldigvis glemmer en de dagene med en gang nurkene kommer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her også fikk en vakker gutt 13 dager over termin . Han kom tirsdag den 19 feb .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slår deg ikke, men 8 dager over her, og ingen tegn på at noe skal skje.

Skal på Ullevål på tirsdag, så får se hva de sier da...

 

blei undersøkt på onsdag, og hadde mye "jobb" igjen sa han... ARG ikke moden i det hele tatt:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke riktig, er nå 8 dager på overtid. Men tror ikke babyen har tenkt å komme med det første. Har ikke så mye som en kynner en gang!! Buhu!! Nå er jeg bare skikkelig lei!!! Dessuten ligger han i seteleie så det er ikke aktuelt å sette i gang fødsel. Må bare vente og hvis han ikke kommer av seg selv blir det keisersnitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg gikk 12 dager over. Og dette er tredje ungen, de andre to fikk jeg på termindato, og dagen før termin, så denne gangen skulle jeg ALDRI gå over;) Men nå fikk jeg på Valentines-dagen, så da gjorde det plutselig ingenting alle de dagene jeg ventet etter termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår denne ja! Gikk 17 dager over!! 3 dager med igansetting som ikke førte frem til annet enn rier, endte med keisersnitt. Endelig hjemme etter ei god uke på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...