Gå til innhold

Ekkel opplevelse

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, i går kveld så satt vi i stua og så på tv. Så hører jeg rare lyder på babycallen og sa til mannen min at det der hørtes ikke bra ut.

Går derfor fort opp til Camilla som jeg finner liggende og spy! Hørtes ut som hun skulle kveles! Var skikkelig ekkelt!

Måtte jo selvfølgelig stå opp med henne for å vaske henne nesten fra topp til tå, men da smilte hun bare som ei eneste stor sol :-)

Syntes det var stas å få komme opp sikkert hehe

Sov inne hos henne i natt og hun har ikke kastet opp siden. Og nå i dag virker hun som sitt vanlige jeg, til og med litt matlyst igjen etter en periode med delvis nekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så ekkelt! Skjønner godt at du syntes det var skummelt. Bra at hun ble bedre, hun syntes nok det var fint at mamma sov sammen med henne i natt. Håper hun er frisk som en fisk igjen!

Skrevet

Oi, det hørtes ikke noe hyggelig ut. Bra at hun fikk det ut av systemet. Vi har hatt en liknende natt i natt. Mathilde fikk vaksine i går og som vanlig fikk hun reaksjon. Var våken i to-tre timer i natt. Til slutt hadde hun klart å åpne bleia og tisset i senga. Faktisk første ulykke på dette året. Så det endte med at vi måtte skifte sengetøy og Mathilde satt på gulvet og var storfornøyd med både mammas og pappas oppmerksomhet. Hun endte opp i senga med pappan og så sov jeg ett par timer på gjesterommet. En blir sliten av disse nettene, men aller mest bekymra. I dag virker det som det har roet seg igjen. Håper dere får en rolig helg da.

Skrevet

Huff, så skummelt! Vi hadde jo en sånn opplevelse for en mnd tid siden, da jeg hørte oppkastlyder på babycallen. Ikke moro å finne baby liggende med oppkast på seg. Jeg tenkte mye på dette om hun kunne kveles, men hun hadde heldigvis klart å snu seg bort.

Håper Camilla kommer seg raskt og at det bare var forbigående greier.

Bra hun fikk litt sovebesøk på rommet, så slipper du å bekymre deg for mere oppkastlyder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...