Gå til innhold

hvor tidlig begynte dere m velling ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker ikke hva jeg gjorde m mine to første, vet det var før de ble 4 mnd, men hvor lenge før ??? fra 3 1/2 mnd kanskje??

nå er han her bare 2 1/2 mnd så d er lenge igjenn uansett, men ser litt fram til d, da begge de andre sov natta gjennom og ble mye roligere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med det da hu var 3 mnd å 3 uker gammel.

Skrevet

Jeg har det på flaske. Stikker litt større hull i tuten , sånn at det ikke setter seg fast.

Har ca 2 ss grøt på 180 ml melk.

Kan staret med 1 ss, det gjorde jeg og hun har ikke vært plaget med magen.

Skrevet

veldig dumt spm sikkert...men hva er velling??

Skrevet

Velling er det samma som tynn grøt=)

Det er lurest å begynne med tynn grøt (velling) i starten og la den gradvis bli tykkere å tykkere etter hvert som tiden går=)

Skrevet

ok det var det jeg på en måte trodde:):) takk for svar:)

Skrevet

kanskje jeg også skal begynne snart da :-) venter t etter dåpen tenker jeg, da blir han 3 mnd...

Skrevet

hva slags grøt starter dere m forresten ??? mais ???

Skrevet

jeg er også uviten...hvordan lager man velling?? blander grøt og morsmelk eller?

Skrevet

Hvorfor begynner man med velling? er det hvis man ikke har nok melk eller bare "på gøy"?

Skrevet

ingen av overnevnte forslag, barn har så forskjellige behov.... kan bare si ut fra min egen erfaring at mine barn ble mer rolig og fornøyd og sov mye bedre, d holdt rett og slett ikke m bare melk(mme) mange venter til barna er nærmer året mens andre starter tidligere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...