Gå til innhold

Dette frieriet går så i dass det........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på frokosttv her i sted ei som fridde på forsiden av vg. Å jeg sa til sambo, se! Ei som frir på forsiden av vg.. Å han bare sier åh så teit!

Pokker! What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at han mente at det var teit å fri i avisa, ikke at det var teit av dama å fri! Du dukker vel ikke opp på forsiden av lokalavisa i dag du?

Friskt mot!

Skrevet

Kanskje han mente at det er teit å fri på forsiden av vg, ikke at det er teit å fri? jeg er enig med ham, hadde ikke likt å bli fridd til offentlig. Ville foretrukket en romantisk aften/tur med typen.

Skrevet

Ups, ikke det man trenger å høre når man har tenkt å fri:/

tror du han synes det er teit om det er du som gjør det? Huff, hadde blitt litt satt ut om sambo hadde sagt noe sånt..

Men du frir vel?? Du har jo planlagt alt nå!

Skrevet

Mannfolk seie mye rart... Når du komme med t-skjorta å frir til han, blir han sikkert målløs...

Eg hadde gått for det, uansett ka sambo hadde sagt... Noen ting er teitere enn andre ting.. Å informere hele Norge om det synes eg også er teit... Men det du har planlagt (Vet ikkje koss du skal gjøre det da) høres jo smart ut...

Skrevet

Finn på en litt sprø måte å fri på. Frieri i aviser er blitt kjedelig, og en oppbrukt ide.

Feks kan du forføre ham på ditt beste, og akkurat når han når høydepunktet...., sier du fort og høyt : "Vil du gifte deg med meg?" Da svarer han nok :

Åååå JAAAAAAA ;-) Hehehe

Skrevet

Det er akkurat det jeg ble så usikker på nå da. Om han synes det var teit at hun gjorde det på forsiden av vg eller om det er at damer i seg selv frir... Åhh!! Ble lei meg nå =(

Må jo nesten bare gjennomføre det, har jo gravert ringer og alt.. Og nei! Jeg dukker ikke opp i avisen hehe

Skrevet

Er garantert bare det med avisen, det syns hvertfall jeg også. Hadde sikkert sagt akkurat det samme selv. Og jeg vil veeeeeldig gjerne gifte meg, men ikke at han skal fri gjennom avisen? :)

Lykke til!

Skrevet

Håper det er dette med å stille opp i avisen ja. Synes det er teit jeg også, er jo så oppbrukt.

Må vel bare stille opp i t-skjorten og snacksy undertøy til han kommer hjem i kveld da... Å snu ryggen til han hehe

Skrevet

Du kjenner kjæresten din best av alle.....

Og du vet innerst inne at han vil si ja....han elsker deg jo...

Skrevet

Han har ikke noe valg! Han må si ja, elrs er det bare å pakke og flytte ja hehe. Neida, takler et nei også jeg. Men tror nok han sier ja =) Håper det i allefall =)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til.....er enig med de andre her at jeg hadde nok også svart noe sånt....jeg hadde ikke likt å bli fridd til gjennom avisa... men det betyr jo ikke at jeg ikke ville blitt fridd til :)

Dette går nok så bra atte....

Gi oss tilbakemelding :)

Skrevet

Kommer nok et innlegg her i løpet av kvelden med oppdatering ja hehe

Skrevet

Takk takk =)

Håper bare han synes det er verdt det da. For jeg ødelegger en kveld på byen med kompisene for han så :S

Skrevet

Lang vei mellom det å fri til det å fri på forsiden av VG, da :-)

Så jeg vil si det er godt mulig det er VG som er "problemet" her, ikke frieriet.... Får ihvertfall håpe det. Men du har vel en viss peil på hva han tenker om deg/dere og fremtid, og om ekteskap generelt?

Uansett, lykke til! Håper du har en hyggelig oppdatering å komme med :-)

Skrevet

Åååå så romlematisk:) Masse lykke til i kveld:) I morgen er du garantert forlvovet med ring på fingeren:)

Skrevet

Masse lykke til i kveld,det går sikkert kjempe bra:)

Skrevet

Det kommer helt sikkert til å gå bra! Han mente nok at det var teit i avisen, uansett så blir det nok noe helt annet om det hadde vært ham selv som ble fridd til ;)

Lykke til i kveld!

Skrevet

Håper det er avisfrieri han reagerer på, for det gjør jeg også for den del.

Jeg har bestandig sagt jeg ikke vil gifte meg, så skal jeg bli gift må jeg nok fri selv ;) Vi har vært forlovet før, for mange år siden, men ble enige om at vi ikke kom til å gifte oss likevel. Så da var det bare teit å være forlovet. Men i de siste årene har jeg fått lyst til å gifte meg likevel, vi har snakket litt om det, men ikke mye. Så satser på det går greit ;)

Skrevet

//( . )( . )\\ fin tegning forresten ;)

Jeg har fått trykt på ryggen til en manchester united t-skjorte "vil du gift dæ me mæ?" Favorittlaget da, så synes det var gøy. Og fått gravert ringene. Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det enda, kommer litt ann på når han kommer hjem. Kommer han etter ungene er lagt så er planen klar ;)

Skrevet

Jeg er ganske så siker på han mente avisa..jeg også synes det er teit hehe..

Men synes det er flott at jenter frir :)

Så han blir nok veldig overrasket skal du se ..positivt overrasket.

Hvordan fikk du han til å la være å gå ut i kvled da? hva brukte du til unnskyldning

Skrevet

Han er så mye borte ellers. Jobber masse overtid og er på trening de dagene han slutter til normal tid. Så jeg sa jeg var bedd bort til en venninne, så hvis han kunne komme hjem etter møtet så hadde det vært fint. Han har litt dårlig samvittighet for at mine planer som regel må settes på vent pga hans planer, så sikkert derfor :)

Skrevet

Var jo veldig bra funnet på da:)

Så han trur han skal hjem etter møtet å ha ungene menst du skal bort til ei venninne :)

Så dukker du opp med ei frier skjorte og to ringer..gleder meg veldig til oppdateringene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...