Gå til innhold

Babyer og vekkerklokke (samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh, det er vel ikke noen tvil om at jeg har litt for mye tid til overs å tenke og at jeg tenker på mye rart for tiden...

Men jeg lurer på dette da: De første mnd skal jo babyen ligge på soverommet vårt om natten. Og samboeren min har vekkerklokken på rundt halv seks/seks når han skal på jobb... Kommer babyen min til å våkne av vekkerklokken hver morgen så tidlig, eller vil hun ikke "høre"den...? Og i såfall...hva gjør vi da? Samboeren min må jo opp han også.... Hmm... Det er ikke sikkert det er noe problem engang når den tid kommer...men hva tror dere, eventuelt dere som har erfaring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg kan bare prate ut i fra min erfaring da...

Da lillemann lå inne hos oss våknet han av den minste lyd. En liten snork (pappaen...), at vi snudde oss i senga osv....

Definitivt ville han våknet av en vekkerklokke også!

Våkner babyen kan du jo gi den melk, for å se om den vil legge seg igjen.

Dessuten er det jo alldeles ikke sikkert at den vil våkne av vekkerklokken heller.

Dere kan jo prøve en slik klokkeradio, slik at den kan stilles på radiovekking- heeelt svaakt.....hvis samboeren din våkner av svak vekking.. ...

Alt går seg til etterhvert skal du se. Lykke til.

:)

Skrevet

Her har aldri tulla våkna av vekkerklokka våres.. Nå er ho 3 år og hvis ho ligger inne hos oss nå, våkner ho fremdeles ikke.

Skrevet

Min har bare våknet av klokka når hun var i en oppvåkningsfase. Nesten alltid sover hun godt selv om klokka ringer og mannen står opp. Tror dette er individuelt, alt etter hvor sensitivt barnet er. Jeg opplevde det i alle fall aldri som noe problem. De fleste barn våkner kanskje i denne tiden for litt melk, men sovner som regel raskt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...