Frk Påske Overtid Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Ehh, det er vel ikke noen tvil om at jeg har litt for mye tid til overs å tenke og at jeg tenker på mye rart for tiden... Men jeg lurer på dette da: De første mnd skal jo babyen ligge på soverommet vårt om natten. Og samboeren min har vekkerklokken på rundt halv seks/seks når han skal på jobb... Kommer babyen min til å våkne av vekkerklokken hver morgen så tidlig, eller vil hun ikke "høre"den...? Og i såfall...hva gjør vi da? Samboeren min må jo opp han også.... Hmm... Det er ikke sikkert det er noe problem engang når den tid kommer...men hva tror dere, eventuelt dere som har erfaring...
magj Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det må du nok vente å se på. Du får sparke sambo ut av senga ved første ring, og være rask å skru av klokka. Vi har tidligere delt rom med unga i mange år uten at det har vært noe stort problem. Og om babyen våkner, sovner den nok ganske fort igjen etter en liten sup. Du kan uansett ikke forvente å få sove til halv tolv...
Tirilill Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg opplevde at mange ganger sov babyen over vekkeklokkelyden, ihvertfall når han var helt liten...nå trenger vi ikke vekkerklokke...hehe..har levende!! sikkert stoooor forskjell fra barn til barn. Hvis babyen våkner er det jo bare å slenge fram puppen...så kan dere slumre noen timer til! Det gjorde vi:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hos oss lå mannen på gjesterommet alle ukedagene de første 3 mnd slik at han fikk sovet ordentlig før han skulle på jobb. Slapp da å bli vekket av at jeg nattammet to ganger pr.natt og når ungen skrek eller trengte ny bleie. Greit at den som må på jobb klarer jobben sin og kan komme hjem med litt overskudd til kveldene. Når han flyttet inn på soverommet for godt igjen våknet ofte jenta av vekkerklokken, men det gjorde ingen ting for hun ville da ha pupp og vi sovnet igjen når hun var ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå