LBMH Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg venter mit første barn sammen med min samboer. jeg har veldig lyst å gifte meg innen barnet er 2år. grunnen til dette er jo selvsagt for at jeg elsker han og for at vi to og barnet skal ha den tryggheten at vi er gift... helst ville jeg vært gift før jeg fikk barn,men sann ble det ikke... når man får et barn så er man knytt til hverandre livet ut allikevel.. man han mener da at det koster så mye peng..mens jeg sier at det ikke gjør det..kommer helt ann hvordan vi planlegger.... men jeg er fast bestemt på at jeg skal ikke fri... er jeg gammel dags i min tanke gang eller???
Kjukka Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Nei, det koster jo ikke så mye... Du kan jo gjøre det hos byfogden Men du ville kanskje gå i kirka og ha diger fest etterpå ? Da koster det fort noen høvdinger
Vannmann35 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Det kommer ann på hvordan man planlegger ja! Man kan gjøre det enkelt med vielse ho byfogen, så middag på en litt fin restaurant, deretter overnatting på hotell for brudeparet med champis på rommet :-) Dagen etter drar man på bryllupsreise, som er årest ferie. Koster ikke all verdens dette!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hvilke gamle tradisjoner er det som har giftet seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå