Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Denne episoden er 12 år siden, så spm ditt først nå=)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, okay. Fikk barnet oppfølgingsdose(om det er det det heter) av vaksinen senere da? Og har de andre barna dine fått den vaksinen?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg kan si jeg ikke fikk noe respons da jeg snakket med hs om dette. Denne reaksjonen er ikke normal overhode. Selv avfeide de det glatt når jeg fortalte,.....hva visste jeg om ar en faktisk har rett på å få slike vaksineskader inn i systemet, så det er kanskje ikke rart at så mange skader ikke er rapportert..........men en del år etter og masse informasjon rikere velger jeg å frafalle vaksinasjon. Før jeg valgte å finne ut om vaksiner har alle tre barna mine fått noen av de første vaksinene, men etter litt inntak av vaksineoffer og vaksine skade info har jeg tatt den besluttningen å fra stå fra resten=)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ja, det skjønner jeg godt. Har opplevd noe liknende her selv med reaksjon på vaksine. Men jeg fikk støtte på helsestasjonen, og det ble rapportert inn heldigvis. Har barnet fått noen skader senere da?
Syrin84 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 hvilke skader er det snakk om? jenta mi skal ha første vaksine på mandag.. leser og leser.. klarer ikke bestemme meg. jeg og alle søskene mine blei syke etter vaksine, men hs sa bare til mamma at det ikke var vaksinene, og ville ikke rapportere det.. sikker mye som ikke er rapportert inn ja.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Så flott at dere har fått det igjennom, føler mange blir oversett i en slik situasjon som det....da ikke trodd. Har selv hatt kikhoste på et av barna i tillegg til akutt utbrudd av eksem etter første vaksinen så man kan velge å tro det man velger å tro, men jeg vet hva jeg legger vekt på og det er friske barn. Jeg kjenner flere som har valgt å frastå fra all vaksine og de barna har aldri vært noe syke i hele tatt.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Er nok mange vaksineskader som ikke kommer igjennom er jeg redd for. Det er veldig trist for mennesker skal kunne få tatt et valg på riktige opplysninger og ikke jug.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Helsesøsteren var veldig fin. Hun nekter å sette vaksine på barn om foreldre er i tvil også. Minstejenta har fått de to første vaksinene, men på grunn av kraftig reaksjon, fikk hun bare den stivkrampe/difteri/kikhoste-vaksinen da hun var 5 måneder. MMR skal hun ikke ha.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Da vil jeg si dere har vært heldige, for det er ikke alt for mange av de hs der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå