Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Noe sliter det jo, jeg skjønner jo det jeg og.. Men er det sånn at jeg ikke burde gjøre det hver dag? Håret mitt er ikke slitt nå, men det kan kanskje tenkes at det blir det om jeg er hard på rettetanga?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 MHM!!! Men bruk en god kur, så holder det seg like bra;)
jåsjenta Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Det sliter en god del ja, så jeg vil ikke anbefale å bruke det hver dag!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Bra kur har jeg. Men det er kanskje lurt å spraye eller ta på en krem som beskytter før jeg angriper med tanga, eller?
Sørland-snuppa Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 ja det gjør det. Men du får kjøpt spray eller skom som du bør bruke i håret først. da sliter det litt mindre.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Ja, rettetang sliter sinnsykt på håret. Du bør la håret ditt få en pause innimellom, og ikke bruke den hver dag. Og bruk en varmebeskyttende spray som du kjøper hos frisøren, som du sprayer i håret, før du bruker varme i håret.. Det gjelder før du evnt bruker føhner for å tørke det først. Den beskytter masse. Og kur håret ditt 1-2 ganger i uka i tillegg...)
*stinepine* Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 jeg bruker rettetang hver dag (sånn ca).. og så slitt er ikke håret mitt.. det sier seg jo selv at det sliter litt, men med de varmebeskyttende produktene og rettetengene som er på markedet i dag er det ikke så ille!! jeg kan hvertfall ikke leve uten rettetang.. hmm..skjønner ikke hva jeg gjorde før...hehe.. før jeg fikk rettetang altså;o)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Rettetang som er keramisk sliter også mye mindre enn sånn vanlig rettetang.. ) Er foressten dfrisør, så veit hva jeg prater om...:D hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå