Har en herlig gutt:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 når begynte dere å tisse ofte?? jeg har ikke fått testa meg enda, men skulle hatt mensen for litt siden..men går på do hele tiden, har utelukka urinsveisinfeksjon... har hatt litt brunlig på papiret da men d er en dag og neste dag ingenting sånd var jeg med min første også.... huff nervøs jeg:S
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 jeg kan ikke si at jeg går og tisser hele tida, for d gjør jeg ikke... men jeg er oppe engang i løpet av natta for å gå på do... også våkner jeg i 7 tiden igjen og da klarer jeg nesten ikke å holde meg.. hehe... men jeg tisser ikke så veldig mye på dagtid tror jeg:) men d kan jo hende d kommer senere, jeg er ikke lengre enn 4+5.... lykke til med testen:)
Lille skatt *38 uker* Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Samme som over. Tror ikke jeg går noe mer på do om dagen, men må opp en eller to ganger om natten, noe jeg ikke gjorde før. Begynte da jeg var en 5- 6 uker på vei.
Kikki1982 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Jeg hadde det på samme måte! Jeg trodde først jeg hadde urinveisinfeksjon og drakk masse appelsin- og tranebærjuice for å prøve å bli kvitt det. Så kom aldri mensen og jeg måtte ta en test, og den var positiv! Leste på nett at oftere tissing kan være symptom på graviditet, så da var det kanskje aldri en infeksjon likevel..? Lykke til, håper du får det svaret du håper på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå