Gå til innhold

Ekstra bilsete til toåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får nå større og større behov for et ekstra bilsete til toåringen, som vi kan ha i ekstrabilen og i besteforeldrenes bil. Må derfor være lett å ta inn og ut av bilen. Nå har vi HTS Besafe Combi og det tar ca to timer å ta ut og montere på nytt.

Må vel finne et forovervendt sete skjønner jeg. Noen som har tips om noen trygge og rimelige seter hvis det fins?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Britax Evolva Ultra 1-2-3

9-36 kilo...

Skrevet

takk :) flere?

Skrevet

vi har recaro start. fornøyd. tom mormor kan klare å feste det.

men han sitter ikke like godt som i be safe setet. men blir jo stort sett korte turer...

Skrevet

hvor mye veier toåringen?

Skrevet

Recaro young sport er kjempeenkelt å montere (selv far klarer det her i huset) - og det er fra 9-36 kg.

Selene kan tas av ved 15 kg, og må tas av ved 18 kg. Da brukes det som et "pute med rygg" sete, med bilens egne belter.

Ryggen kan reguleres i flere høyder, og setet er ment å vare til ca 10 års alder.

Jr sitter kjempegodt i setet sitt, og det har god sidebeskyttelse. Har aldri opplevd at hodet har falt frem når han har sovnet heller.

Skrevet

Vi brukte bare 15 min mår vi monterte det bakover så lenge man har ekstra festeseler på pass i begge bilene. Nå har vi det fremover og det tar 1 min å feste og sitter veldig bra den veien også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...