ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Får nå større og større behov for et ekstra bilsete til toåringen, som vi kan ha i ekstrabilen og i besteforeldrenes bil. Må derfor være lett å ta inn og ut av bilen. Nå har vi HTS Besafe Combi og det tar ca to timer å ta ut og montere på nytt. Må vel finne et forovervendt sete skjønner jeg. Noen som har tips om noen trygge og rimelige seter hvis det fins?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Britax Evolva Ultra 1-2-3 9-36 kilo...
nickoline og supermann Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 vi har recaro start. fornøyd. tom mormor kan klare å feste det. men han sitter ikke like godt som i be safe setet. men blir jo stort sett korte turer...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 hvor mye veier toåringen?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Recaro young sport er kjempeenkelt å montere (selv far klarer det her i huset) - og det er fra 9-36 kg. Selene kan tas av ved 15 kg, og må tas av ved 18 kg. Da brukes det som et "pute med rygg" sete, med bilens egne belter. Ryggen kan reguleres i flere høyder, og setet er ment å vare til ca 10 års alder. Jr sitter kjempegodt i setet sitt, og det har god sidebeskyttelse. Har aldri opplevd at hodet har falt frem når han har sovnet heller.
Gjest mphs Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Vi brukte bare 15 min mår vi monterte det bakover så lenge man har ekstra festeseler på pass i begge bilene. Nå har vi det fremover og det tar 1 min å feste og sitter veldig bra den veien også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå